SteffenM2 Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Heisann. Tenkte det var tid for en liten fotoshoot. Så, her er bildene. Nei så da koser vi oss! Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Takker for supre bilder Steffen Blir ikke siste gang du skal ta bilder for meg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Ikke noe problem. Var bare morro i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Var ikke så ille dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Ja! Endelig en E30 cab som ikke er opphora med diverse grøftestyling. Ren, ryddig og pen E30, absolutt ikke en bil å skamme seg over! Steffen; Et bilde fra froskeperspektiv (fra front) med litt vinkel på framhjula tror jeg hadde blitt temmelig rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Takker Oddis Synd det er så mange E30r som blir grøtestyla som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 meget pen bil du har her ja..! eneste minuset må være bakfangeren den må du gjerne bytte ut, men det er din bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Pent likte best bilde nr2 der, men litt kritikk at det ser ut som du har slurva med bakrunnen, klatter her og der som ikke er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Sier meg enig med Sandersen over meg her, i at du skulle brukt litt mer tid på å "gjemme" bakgrunnen. Kjempebilder ellers, og en pen og ryddig bil som kun trenger litt senk nå! Ser jo det at jeg må komme meg en tur sørover når jeg får skilter på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 likte dårlig bakfangeren + sideskirta hva er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Nydelig E30 cabriolett Stian . Og virkelig flotte Steffen, keep up the good work . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Takker for kommentarer folkens Bakfangeren vil bli byttet ut når jeg får tak i Mtech1 Sideskjørta er originale Mtech1 Reedline... EDIT: Reedline, du kjører rieger gts..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 pene bilder og bil1 har du brukt noen eksterne lyskilder her steffen? Dessverre var de litt ensformig, location og vinkler er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 flott bil og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Veldig pen og ryddig bil, og fine bilder. E30 cab er verdt å ta vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå