opt Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Pen og clean bil og flotte bilder, felgene falt dog ikke i smak hos meg. Men så er jeg allergisk mot krom også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 har du brukt noen eksterne lyskilder her steffen? Dessverre var de litt ensformig, location og vinkler er viktig Ikke brukt noe lys, foruten lysene i "taket" som lyser ned på bilen. Vi kjørte rundt og lette etter et bra sted og stå, men vi var desverre litt for sent ute, da stort sett alle de gule gatelysene var tent, derfor tenkte vi siden det var hvite lys under der, så kan vi likesågreit ta bilder der. Bilen som gjelder her, er ikke noe 10tusen kroners fotoshoot det her så. Blir vel noe mere lys greier og sånt snart, trenger virkelig det Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Ikke verst å se slike flotte bilder av en E30 cab midt på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Pen og clean bil og flotte bilder, felgene falt dog ikke i smak hos meg.Men så er jeg allergisk mot krom også da Takk takk Det er ikke krom! Mulig det ser sånn ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Fin bil stine Godt nytt år kompis Du har ganske fin bil ja! Rått å se den komme på tverra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Godt nyttår Raste! Aldri kommet på tverra den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 syns du bør koste på deg noen nye baklys da. svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Uff nei, det skjer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 jo det hadde gjort seg. de originale der er rett og slett kjedelige og jeg tror seriøst det hadde gitt bilen din et litt "nyere" look bakfra. men det er en fin cab du har der! og er motoren gåen? ser du annonserer etter en ny, at du trenger ny motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Da måtte det i såfall blitt de ORIGINALE sota lyktene Har dessverre fått skjørtebank ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 jaja de er jo ålreite! å uff da den svir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Det svir ja Men nå er planen M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 må du forsterke understell og div akslinger da? det er motorfra e36 325?har ikke SÅ peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Så strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Takk for det He///e Bruker motorfester fra E36 med m535 motorputer. Blir en del jobb Understellet trenger ingen oppgraderinger utenom mellomaksel fra e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå