Dr_S Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Bakenden kan forresten minne en smule om Ferrari Testarossa også synes da jeg. Ikke Testarossa, men Modena 360 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Grusom bil. Tenker de i det hele tatt på sikkerhet, kjøreegenskaper osv. når de bygger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xkari Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Faktisk INGEN ting med denne bilen som er i nærheten av pent Det handler jo ikke om at den er pen i forhold til hvordan en BMW originalt er, men det handler om at de gutta som har designet og laget den bilen har et utrolig stramt budsjett og lite materialer, men alikevell klarer de å utføre så utrolig mye! "Chop Shop: London garage" - Discorvery Channel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hadde denne bilen vært posta på et 100% nøytralt forum, hadde den nok blitt mer populær enn på et bmw-forum Personlig? NJaei...Det blit liksom litt vanskelig, den kan egentlig ikke vurderes som noe e36, er jo nesten ugjenkjennelig Men vurdert som en "vanlig" custom-car, så er det utrolig gjennomført og HELT sikkert en bil jeg kunne vendt meg til å like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 eg syns detta var fett eg:) uorginalt:) alt heime mekka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 sjing sjong, kina mann, va no ein som laga den værtfall, bakenden ligner jo nesten en viper på et vis, uff, den har jo sin egen stil, var litt stili! men, uff, stakkar bimmer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Noen som så når de laget denne da? Så første episode på søndag... 150mm skrudde spacere bak...gode greier Og i motorrommet stod en M42 som de freste litt ut i de to innsugskanalene på manifold.. 200hk, ble det opplyst om.. Men det var utrolig fet lyd i den motoren Det skal de ha, resten var jalla... Den tok jo fyr på slutten..hehe, men regner med den blir ferdig neste søndag, da jeg allerede har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 haha! ja det stussa jeg og på! en m42 med porta innsug så *vips* 200 hk:p skeptisk til den .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 haha! ja det stussa jeg og på! en m42 med porta innsug så *vips* 200 hk:p skeptisk til den .. men nå virker hele græija jalla spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Bakenden kan forresten minne en smule om Ferrari Testarossa også synes da jeg. Ikke Testarossa, men Modena 360 Nei, vil fortsatt si Testarossa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå