Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Motoren står i Trondheim :) Km standen er jeg usikker på, men jeg tviler på at den er så altfor lang. 316 motoren min hadde gått 201400 og den så mye verre ut enn den her. Så Jeg tror den har gått under 200 000km, men jeg tørr ikke påstå noe. Tilstanden til en motor kan jo variere veldig ut ifra vedlikehold og oljeskift selv om km stand er lik. Heldigvis er det enklere å se tilstand på en motor enn km stand :) Så motoren skal være i bra stand den :) Jeg fokuserte mer på dette når jeg kjøpte den enn hvor langt den har gått. Disse motorene tåler å gå langt.

Edit:

her ser du hvordan kamakslingene og fargen innvendig. kamakslingene ser ikke slitt ut i det hele tatt og fargen er ganske fin :) Registeret ser bra ut også. I 316'n motoren min var det svart.

DSC01253.jpg

Også fint i bunnen. Ingen spor etter koks osv :)

DSC01248.jpg

Skrevet

Hehe, det skal jeg gjøre :) Har en kompis som jeg tror kanskje jobber på Nor-Cargo. Han gjorde ihvertfall det før. Så kanskje jeg kan få godpris :)

Skrevet

Heisann. Var så mye frem og tilbake idag med å få igang min bil så glemte det helt. Skal skjekke det opp imorgen formiddag :)

Skrevet

Nor Cargo tok 2176kr pluss moms for å levere den på terminalen i stavanger. Kan se om jeg finner billigere alternativer.

Skrevet
Nor Cargo tok 2176kr pluss moms for å levere den på terminalen i stavanger. Kan se om jeg finner billigere alternativer.
Jeg kan sjekke hvilken pris jeg kan få det til via mine kontakter. Har hatt en slik dag som du hadde i går i dag (smart setning :) ). Vi gir ikke opp så lett 8)
Skrevet
MEXOS: Hvorfor ga du opp prosjektet? Passet den ikke i E36-en din? var det ikke den du drev og bygde om?

Gaute: Nei vi gir oss ikke så lett ;) Hvis du har planer om å overhale den eller bygge den om kan jeg skru den sund og legge den i bagasjerommet mitt og ta den med til Oslo hvis det gjør ting lettere? Har en kompis som kjører langtransport, men har ikke fått svar fra han enda.

Jensemann: Jeg orket ikke styre mer med ledningsnettet på denne motoren og kjøpte meg derfor en ny 318is e36 plug & Play motor ;) Se prosjekttråden min så vil du se bra fremgang siste dagene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...