Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gaute: Nei vi gir oss ikke så lett ;) Hvis du har planer om å overhale den eller bygge den om kan jeg skru den sund og legge den i bagasjerommet mitt og ta den med til Oslo hvis det gjør ting lettere? Har en kompis som kjører langtransport, men har ikke fått svar fra han enda.
Tror heller vi skal satse på en direktetransport. Jeg vil gjerne ha mest mulig av motoren i èn hel bit under transporten. Så er alle skruene der når den kommer frem, liksom :-)

Har du mulighet for å bygge en liten ramme på en palle? Slik at motoren kan stå eller ligge trygt under transporten? En palle er en bra løsning, for å si det slik.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gaute: Nei vi gir oss ikke så lett ;) Hvis du har planer om å overhale den eller bygge den om kan jeg skru den sund og legge den i bagasjerommet mitt og ta den med til Oslo hvis det gjør ting lettere? Har en kompis som kjører langtransport, men har ikke fått svar fra han enda.
Tror heller vi skal satse på en direktetransport. Jeg vil gjerne ha mest mulig av motoren i èn hel bit under transporten. Så er alle skruene der når den kommer frem, liksom :-)

Har du mulighet for å bygge en liten ramme på en palle? Slik at motoren kan stå eller ligge trygt under transporten? En palle er en bra løsning, for å si det slik.

Det forstår jeg godt ;) Blir enklest for begge to det :) Tenkte å legge den på en palle og stroppe den fast som det ble sagt her. Med ramme tenker du på at da kan det settes noe oppå motoren igjen? Tror ikke jeg har materialer til det liggende desverre.

Skrevet

hei du! har du noen dag i nærmesteframtid hvor d passer at jeg kommer å ser på evt kjøper motoren? :D er ikke lange stykket for meg vet du! pris kan vi diskutere da! :lol:

Skrevet

Bare å stikke innom, men er begrenset hva jeg går ned på angående pris. Er flere her som har sagt seg villige til å gi 4500kr for motoren, så under det går jeg ikke. Første mann med pengene får motoren ;) Har sett disse motorene til salgs til opp mot 8000kr med girkasse så prisen min bør være ganske grei.

Skrevet
kommer på onsdag og henter denn jeg da<1 hvis ingen kommer på Tirsdag da!, for da kommer jeg også på tirsdag! :D

Den er god :) Dvs. neste uke og ikke imorgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...