Zeeks_Racing Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Selger nå min kjære e-39. pga båtkjøp.. Det er en utrolig pen bil som er senket 40/40 det står nydelige 5 eika 19" på den som var nye i fjor med nye dekk. det er M skinn interiør i den ( litt mykere og mer behagelig seter enn de vanlige "flate" skinn interiøret i tilegg er det multiratt i den. fargen er mørkegrønn metallic Det er montert øyelokk og m5 bagasjeromspoiler lakkert i bilens farge hos lakkerer. i tilegg er det montert seidel frontfanger, med originale seidel spredere. disse er ikke koblet til da jeg mangler bryter til spredere forna. og det er xenon 8000K i kjørelys / nærlys samtidig som det er xenonlook White ringer i angeleysa. det står en ny kenwood spiller i den og rockford 6-9 i hattehylla. originale høytalere foran. har en original MTX kasse med 3 10" og den største J&L audio forsterkeren som kan følge med mot et lite pristillegg. utrolig pen bil som er nydelig å kjøre. pris: 120.000 vær vennlig å ikke ødelegg salgstråden med dårlige meninger ang pris osv. Jeg kan kontaktes på: 40 62 97 96. evt flere bilder kan komme på mail Mvh Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Forresten så er det også klima cruisecontroll +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 km. stand ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Flere bilder?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 årsmod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 årsmod? 98 mod, det står på venstre siden under avataren hans... Kunne tenkt meg å sett dette M skinn interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 km stand er 198000. legger til ett par bilder til. evt fler bilder kan sendees på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg