Bimmerlars Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Du tar av kontakten til føleren i ledningsenden og måler der. Du har fartsmåler i diffen, så kan godt være bak. Ta en diagnoseavlesning så står det hvilken føler som ikke er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 De blir skjøre med årene de sensorene så viss du ikke har peiling, vær forsiktig Surt å ødelegge av av de som funker xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Heisann, jeg var noe misvisende, jeg sa et ASC/ABS lampa lyste. Det var feil, det var kun ASC lampa som lyste. Det viste seg å være viren fra abs/asc enheten til gasspjeldet ( 97' 520 touring) som var røket og lå i en krøll. Denne ble byttet ( koster 95,- ho GS ) så nu futta ASC'n igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har samme problem.. 520 '97 modell Touring. Kjørte på humpete vei så plutselig lyser ABS og Antispinn lampene konstant. Jeg er ikke så bilkyndig so jeg tror jeg ikke klarer å fikse det selv Bjørner, byttet du den selv? Evt hvor kan man bytte noe sånt ganske billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå