efjeldse Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 for å opplyse litt, så løste dette til slutt mitt problem: white/red - deadlock signal wire white/brown/yellow - unlock signal wire white/gray - lock signal wire De kablene skal ifølge guiden til det bildet komme fra passasjerdør, og gå inn på sentrallåsrelèet. Jeg kobla meg innpå den hvit/brun/gule og hvitgråe der hvor ledningene fra døra kommer inn ved releet, mens den hvitrøde ligger ikke i den bunten på min bil, så den fant jeg på den hvite pluggen på relèet. (det er deadlock og kommer sikkert fra førerdør). Den store firkanten øverst er alarmenheten. De fleste aftermarket-alarmer har 6 ledninger for sentrallås, som styres av to relèer. Se i manualen til din alarm for å finne ut hva som er "com", "no" og "nc". Kilde: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=238468 Nå har jeg snart fått kobla til alle kablene på alarmen, mulig jeg setter sammen mine erfaringer til en guide når jeg er ferdig om ønskelig. Var ikke bare enkelt å montere alarm på E36 uten den pluggen bak hanskerommet
Magnus F Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Ja lagen en liten guide når du er ferdig, alltid greit og kunne lese det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå