Morbus Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 med tåle mener du? Offtopic, men vil bare utdype hvorfor den ble anbefalt Den takler fint følgende oppgaver hjemme hos meg. - Webserver dvs IIS med PHP og Mysql, kjører et par sider der, ingen store baser dog. -PDC for lokalt domene. -Filserver, (har satt i større disk) -Backup av klientmaskinene. -Exchange 2003, m/ Owa og Oma. Er ikke belastet i det hele tatt. Men så er det ingen hard last på den heller. Poenget er at denne er bedre spekket enn den dette forumet kjører på. Og den koster ikke all verden, var kun ment som et tips ovenfor Gunnar.
Gunnar Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Hjemmebruk er desverre ikke sammenlignbart. Det du kjører kunne du nok også kjørt på en PIII 500Mhz om du ville. Det var en stund jeg ikke kunne se enden på kapasiteten i serveren som sidene i dag ligger på. Den stod flere år med flere hundre mailbrukere og masse websites, inkl. bimmers/bmwguiden, uten problemer overhodet. Men nå har sidene her vokst så mye, og databasen har blitt så enormt stor, at den kneler, på tross av at alle mailbrukerne og de andre domenene er flyttet bort. Men jeg setter pris på innspill allikevel. Hvis du har OK linje, og MySQL, så er det enkelt å teste om den håndterer SQL-basen til forumet. Vi dumper den bare over og lar forumet bruke basen derfra en stund.
Morbus Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 uthastigheten min egner seg ikke for public sider i det hele tatt dessverre.. 312kb/s men hastigheten her har blitt noe bedre i det siste da!
aloebiz.net Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Hva med å hoste siden hos One.com f.eks? http://www.one.com Eller er ikke dette mulig? Sikkert ikke i.o.m at det ikke er gjort for lenge siden.. De har MySQL og full pakke til en meget lav pris EDIT: Tenkte nå på at lagringskapasiteten kan være litt knapp der... EDIT 2: Hva med denne? 1500GB burde vel være dugelig med plas? http://www.webhostingbluebook.com/revie ... nster.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå