Mr_///M Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 DETTE ER DRØMME BILEN DERES http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... bvOh926861 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Jaja...var lekker den Men viss bilen har alt det utstyret det står der, skulle eg nesten kjøpt den, flytta over til min og solgt bilen vidare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Haha, forventet ett skikkelig stykke bil jeg gitt... Felgene var fine da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 jøss... en coupe med 5 dører... praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Skjønner at dette skulle være en spøk og at det skulle havne i kategori med monsterfront/bilxtra gjengen. Men denne var jo ikke så fæl da, var den? Hvis du ikke vil ha original-look og ikke m3 så var jo dette et bra alternativ i mine øyne. alle kan jo ikke være like! Jeg hadde ikke vært flau over å vise meg i denne iallefall... Org e36 er jo ikke akkurat noe lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Henne er denne støgg henne ? så ut som en penbil i mine øyner! legg ut bilder av deres biler bjørn og Steffan. tipper ders ikke er noe penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 legg ut bilder av deres biler bjørn og Steffan. tipper ders ikke er noe penere Skrev ikke at den var stygg/ikke pen. Men trodde kansje det var en Ferrari, Lambo. eller en annen grymbil topic handlet om . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Bilen ser velholdt ut den, litt spesielt at han nevner at dette er en drømmebil annenhver setning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 hehe.....ja nå så jeg hvor mye han bruke ordet "drømme".... Drømmebil og drømmebil.....men fin var den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Styla for godt over 100.000 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 var helt grei noe små plukk er det jo. men drømmebil er det da ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 drømmebilen er det langt ifra se på fronten da styggaste jeg noen gang har sett ville ikke blitt sett i den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Litt VEL kebab for min del, men hver sin smak... Plast er fy-fy her i gården... Skal man ha plast på, kjør japansk bil og ikke voldta en BMW slik som dette her... End of story... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Styla for godt over 100.000 ja den reagerte jeg på og.. Noe billig plast, selv med lakk og montering kommer ikke det nær 100.000, ikke om en slenger med felgene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Ikke noen drømmebil akkurat..men ikke et mareritt heller Sett verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå