Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne er eu ok til nov 08, det sitter i en (ikke godkjent) m30b25 i den nå, med 171hk, etter det jeg har fått med meg..

har motor (2liter'n) liggende, og kan følge med... jeg kan også sette den inn igjen om ønskelig, da denne er plettfri

NB! det har blitt vannlekkasje på den ene fryseproppen i blokka, men det kan vel eventuelt loddes igjen, er bare litt drypp

er 25% sperre på den beste aksel'n...

svarte lister på 99% av bilen...

har også veldig mange sett med hjul til denne her, så det kan fåes med mot litt tillegg.. pigg, piggfritt, sommer

10 000 for den godkjente bilen med deler, men bud er alltid velkommen det å

uvvtkg0ucx7op6h8hmt8.jpg

over: hjulsett 1 : 18" med 265/35 bak og 235/40 foran

hyfl9qhbxo5smpnxff9k.jpg

spxcy5q2se55zighk0rv.jpg

v5ywfsuha5gxiz5nlyxz.jpg

eh2cdlm3soo611qrqllc.jpg

Skrevet

åja, var det sånn det var... trodde det var "store-6'ern" som var sterkest jeg..

men, beklager, kan ikke ha mere bmw'r nå.. men en hilux fra 97---> er mer intr..

Skrevet

er for alt sammen da... komplett bil med skilter, delebil, flere kg med felg og dekk, motor, girkasse...

og det kan alltid legges inn bud... hehe

Skrevet

selger de som er på bilde ja, 18" kostet 17000 nye for to år siden, og vet ikke hva de er verdt nå jeg da....8-9 kanskje eller mer eller?! hehe

de andre felgene der er utslitte dekk og bulk i ene felgen, har noen vinterhjul med 235 dekk... 16" skal få lagt opp bilde i morra

• 2 weeks later...
Skrevet

hehe, nei tenkte på listene, baklyktene og frontleppa :P men den er grei =) Lykke til med salget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...