jensemann23 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 nattbilde. De passet ikke inni glassene, men oppå kanten på en måte. Så mylig de jeg har fått er litt for store .. Men det står E36 på pakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 fant denne: http://www.carstylingtuning.com/pdf/E36 ... n_ccfl.pdf Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk plass til ringene på fremsiden av plastglassene.. :S Det ser ut\ som dette er de samme lyktene som jeg har! De kan da ikke bare slenge løst inni lykta etter ledningene:?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 joda... går fint... bare lirk de inn... det jeg gjorde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 men de ble ikke helt fast da? Hang de liksom litt løst etter ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 nei... sitter dønn fast... ville tro de var løse, men de står jo fast mellom linsa og plastikken inni lykta... sorry for sent svar, men har jobbet og skoffa snø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 hmm, jeg prøvde det , men da ble de hengende løse inne der... Er det Bosch lykter uten prosjektor-linse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 hmmm.... hva med litt lim på noen deler av ringen, og så sette alt sammen og la det stå å kose seg i noen timer? hehe... beste trikset jeg kan gi deg nå vi ikke har like lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 men da må jeg skjære meg gjennom silikonen og ta løs frontglasset, det er vel egentlig det man skal gjøre...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 har du noen bilder av lykta de? så jeg kan se? du må nok kanskje det da ja, men merkelig at du ikke kan dele lykta utenom i glasset... min kan jo deles 3 plasser... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 har ikke bilder her, .. Min kan bare deles ett sted, og det er sånne klips som man smekker på plass.Den svarte plasten med linsene i henger sammen med frontglasset, og den andre delen er selve kassa med reflektorene inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 ja, da er det jo slikt som jeg har gjort... delt lykta der og løsnet linsene fra baksia og inn med ringen og smekket igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 ja, det var akkurak sånn jeg prøvde først. LInsene mine var "click-on", så jeg slapp å lime dem etterpå. Men det som skjedde var at CCFL-ringen ble trykket inn når jeg satt på linsa, og ble dyttet inn i mellomrommet. Så hang den løst inni der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 hmmm... merkelig... trodde de skulle være ganske like... skulle jo neste ha sett det, men du bor jo 10 timer unna... hehe... da er det jo egentlig bare en ting igjen og gjøre, og det er å ta av glasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå