a_hansen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 v8 front selges.svart blank.ikke strøken i lakken men helt ok.selges til høysteste bud.gidder ikke sende så må hentes. hilsen andreas hansen 47246516 2265 namnå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 byr skambud på 500,- for å starte jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 bilde e jo alltid gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 blir solgt for 2000kr på onsdag viss ingen har noen høyere bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Er det bare grillrammen og det som hører til i den, eller er det panser også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 er grill rammen,panser og det som trengs.har en hel dele bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Fargekode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 jeg mener å huske den er svart metallica eller diamantsvart... rett meg om jeg tar feil hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 i motor rommet står det BMW-schwarz II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 grøss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Ok. Trenger i diamantschwarz metallic, dessverre. Men takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå