Gå til innhold

BMW 320DA Coupe M-sport selges! MYE ustyr !!


ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

Fin denne. Har nett solgt 330'en og er på jakt etter ny bil. Prøvde å finne den på sidene til Billia men ingen treff. Peiling på ca kva dei vil legge den ut for ?

Den ble innlevert i dag. Tipper 529.000 f.reg kanksje. Er jo 20.000 i reg på den.

D er inkl 19" helårsdekk fra Nokian og d sorte taket

Snakk med Espen på Bilia. Han kan gi deg pris.

Mail: espen.knudsen@bilia.no

Det blir nok ikke 20 000 i reg på denne. Er vel under 2 mnder siden den ble regget på deg, da skal det være gratis omreg.

De vil nok ha igjen omreg. som de betalte når jeg kjøpte den, når den selges videre.

Dessuten kan man kun omregistrere en gang på fri omreg.

Jeg fikk omreg. inkl. i prisen, og da vil de nok sikkert ha samme når de selger den på nytt. :-)

Kjøpte du den som demobil da eller?

Da den var demokjørt. 12.000 km. MASSE utstyr!!

Lekker bil. Vurderer hva jeg skal gjøre, for blir vanskelig å finne en erstattning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold bilen, så kjøper du en nr.2 bil med ortopediske recarostoler som du kan bruke når kona skal sitte på eller kjøre selv.

God ide :D

Jeg forsøkte å ringe Norsk Tipping, men be de fikse litt penger til meg, men de tok ikke tlf.

Billigere å bytte dame :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg en RÅ 525DA eller 530DA med M-pakke, 19" mye utstyr OG komfortseter.

Får jeg ikke d...tror jeg nok jeg beholder denne, ja.

Så får jeg fikse ett stativ i bilen til smertepumpe så får hun få det hun må ha får å beholde bilen ;-)

det kan jeg skaffe :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg en RÅ 525DA eller 530DA med M-pakke, 19" mye utstyr OG komfortseter.

Får jeg ikke d...tror jeg nok jeg beholder denne, ja.

Så får jeg fikse ett stativ i bilen til smertepumpe så får hun få det hun må ha får å beholde bilen ;-)

det kan jeg skaffe :) hehe

Kanskje du kan skaffe en E92 med Comfortstoler også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres egentlig litt rart ut. Sports-setene er da ikke så harde og vonde. Jeg tror ikke det skiller så meget mellom komfortstolene og sports-stolene.

Om man forventer en enorm forbedring ved å gå over til komfortseter tror jeg din kone vil bli litt skuffet.

Hadde vært interessant å vite nøyaktig hva din kone reagerer på, for den vitale forskjellen mellom komfortstolene og sportsstolene er vel at man kan bøye den øverste delen på komfortstolen, mens ryggen på sports-stolen er i en bit.

Om det er sidestøtten som er vond vil du imidlertid merke stor forskjell da komfortstolene kan reguleres elektrisk i "bredden".

Et annet alternativ er å teste en E92 med standard-seter som visstnok er litt mildere. Antar at man kan få korsrygg-støtte på disse også. Er mer usikker på om de kan leveres i kombinasjon med div sports-pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres egentlig litt rart ut. Sports-setene er da ikke så harde og vonde. Jeg tror ikke det skiller så meget mellom komfortstolene og sports-stolene.

Om man forventer en enorm forbedring ved å gå over til komfortseter tror jeg din kone vil bli litt skuffet.

Hadde vært interessant å vite nøyaktig hva din kone reagerer på, for den vitale forskjellen mellom komfortstolene og sportsstolene er vel at man kan bøye den øverste delen på komfortstolen, mens ryggen på sports-stolen er i en bit.

Om det er sidestøtten som er vond vil du imidlertid merke stor forskjell da komfortstolene kan reguleres elektrisk i "bredden".

Et annet alternativ er å teste en E92 med standard-seter som visstnok er litt mildere. Antar at man kan få korsrygg-støtte på disse også. Er mer usikker på om de kan leveres i kombinasjon med div sports-pakker.

Jeg vet hva som skal til, for da vi hadde X5 med kofortstoler er problemet ikke så markant.

Saken er at "sidestøttene" i sportstolene til E92 er kraftige/høye og harde, noe som gjør d umulig å sitte "skjevt" eller endre stilling med sete/bekkenet.

De som har testet Sportstolene til 3-serien vet at disse er harde på kantene.

Komfortstolene er ikke så kraftige i setet og gjør d mulig å endre sittestilling og ikke minst flere muligheter på justering av korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold bilen, så kjøper du en nr.2 bil med ortopediske recarostoler som du kan bruke når kona skal sitte på eller kjøre selv.

God ide :D

Jeg forsøkte å ringe Norsk Tipping, men be de fikse litt penger til meg, men de tok ikke tlf.

Billigere å bytte dame :-)

Jo da, det kan nok sikkert være den rimeligste løsningen, men ikke alltid den letteste.. Du kan kjøpe en gammel amerikaner med hel benk foran. der kan man jo vri seg og sitte så skjevt som man selv ønsker. Må jo være en glimrende nr.2 bil. Ikke koster de så voldsomt mye heller (snakker da kun om innkjøpsprisen 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres egentlig litt rart ut. Sports-setene er da ikke så harde og vonde. Jeg tror ikke det skiller så meget mellom komfortstolene og sports-stolene.

Om man forventer en enorm forbedring ved å gå over til komfortseter tror jeg din kone vil bli litt skuffet.

Hadde vært interessant å vite nøyaktig hva din kone reagerer på, for den vitale forskjellen mellom komfortstolene og sportsstolene er vel at man kan bøye den øverste delen på komfortstolen, mens ryggen på sports-stolen er i en bit.

Om det er sidestøtten som er vond vil du imidlertid merke stor forskjell da komfortstolene kan reguleres elektrisk i "bredden".

Et annet alternativ er å teste en E92 med standard-seter som visstnok er litt mildere. Antar at man kan få korsrygg-støtte på disse også. Er mer usikker på om de kan leveres i kombinasjon med div sports-pakker.

Jeg vet hva som skal til, for da vi hadde X5 med kofortstoler er problemet ikke så markant.

Saken er at "sidestøttene" i sportstolene til E92 er kraftige/høye og harde, noe som gjør d umulig å sitte "skjevt" eller endre stilling med sete/bekkenet.

De som har testet Sportstolene til 3-serien vet at disse er harde på kantene.

Komfortstolene er ikke så kraftige i setet og gjør d mulig å endre sittestilling og ikke minst flere muligheter på justering av korsryggen.

Jeg har god erfaring med både sportsstolene og komfortstolene. Mitt tips til deg vil være å vurdere å sette inn standard-stoler som skal være mer lik de stolen man fant i den gammle X5'en. Eventuelt kjøpe en E92 med standard stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet frem til å beholde bilen, og heller finne andre løsninger!

Så nå er Xenon montert, og resten på vei fra Ebay

:P

- Soting av ruter torsdag

- Hvite Lys i ringene bestilt

- M3-leppe bestilt

- Senking monteres når jeg finnes en som vil gjør d (NOEN SOM VET OM NOEN I OSLO el. omegn????!?!?)

Nye felger bestilt (M6 19" lagt ut på finn.no i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...