mAZE Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Noen som trenger det? M52 innsug med gasspjeld. Det går biiiillliigg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 bump.. Gis bort fort også ved henting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Var det sånn at dette øker effekten på M50, eller var det på M54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Øker effekten på M52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 vil jeg få økt effekt med dette på min 528i e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Hehe, det er M50 innsug som øker effekten på M52, ikke omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Og skal du øke effekten på M52TU så må du ha M54B30 innsug, som ikke er bolt on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Øker effekten på M52 M52-innsug på M52 gir nok ikke så stor effektøkning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 bump.. Gis bort fort også ved henting... Hehe. Sliter med å kaste ting du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 ahh da er vi enige! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 bump.. Gis bort fort også ved henting... Hehe. Sliter med å kaste ting du også? Kaste? Kan da ikke kaste dette. Kan jo faktisk være noen som trenger det. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Øker effekten på M52 M52-innsug på M52 gir nok ikke så stor effektøkning.. Sånn kan det gå når man ikke bruker øya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 hmm nå er vel innsuget på M52B25 større i diameter en B28.. d er d han tenkte på vel.. å det er vel bolt on.. tar jeg feil på noe her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 hmm nå er vel innsuget på M52B25 større i diameter en B28.. d er d han tenkte på vel.. å det er vel bolt on.. tar jeg feil på noe her?? M50b25 og M52B28 er bolt on ja. Det er eneste dyse-festene som ikke stemmer helt overens. Samt noen slanger under på innsuget. Men selve innsuget passer rett på.. Men, å bytte ut dette med ett M50B25, vil si mye mindre hester. Og vil tro de fleste ikke vil det. Innsuget jeg har er ett M52B28 innsug... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 M54 innsug er bolt-on på M25TU. Toppen har samme delenummer, man må koble om litt slanger på innsuget, men ikke noe veldig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå