Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Er så dumt å høre at vi som driver med bil, ikke kan få litt tid med alternativ spor.

2Xhalv time om dagen, hadde vært nok det. Så hadde det kommet flere på treff, og mest fra publikums sia.

Når de sier da blir de useriøse pga Porche og Audi klubbene. På Porche treff kan man få lov til å leke mere enn på BMW cc sine treff, når de er på Rudskogen.

Normann fra Bergen, har vært medlem og vært på mye BMW treff. Så satt han 318isen sin litt mye opp på Rudskogen i år. Da ble han svart falgga 2 ganger og fikk ikke lov til å kjøre mere.

Han er en kjempe kar og har bidratt mye for klubben.

Men han drar heller på andre treff nå. :roll:

Sånn syns jeg er synd. Greit man har regler, men noen kjører faktisk raskere inn i sving, med litt oppstell.

Man kunne vært super streng på de hita, snurra man 2 ganger, svart flagg, kjørte på utsiden med over 1 hjul, svart flagg osv.

Men men, vi kan jo ikke kjøre bil vi som driver med drifting. Det er ikke bilkontroll. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er så dumt å høre at vi som driver med bil, ikke kan få litt tid med alternativ spor.

2Xhalv time om dagen, hadde vært nok det. Så hadde det kommet flere på treff, og mest fra publikums sia.

Når de sier da blir de useriøse pga Porche og Audi klubbene. På Porche treff kan man få lov til å leke mere enn på BMW cc sine treff, når de er på Rudskogen.

Normann fra Bergen, har vært medlem og vært på mye BMW treff. Så satt han 318isen sin litt mye opp på Rudskogen i år. Da ble han svart falgga 2 ganger og fikk ikke lov til å kjøre mere.

Han er en kjempe kar og har bidratt mye for klubben.

Men han drar heller på andre treff nå. :roll:

Sånn syns jeg er synd. Greit man har regler, men noen kjører faktisk raskere inn i sving, med litt oppstell.

Man kunne vært super streng på de hita, snurra man 2 ganger, svart flagg, kjørte på utsiden med over 1 hjul, svart flagg osv.

Men men, vi kan jo ikke kjøre bil vi som driver med drifting. Det er ikke bilkontroll. :wink:

sant det Yngve, det er latterlig! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De satser friskt på rundetider, presidenten skrapte opp hele sida på sin på Våler, men sidelengskjøring har de ikke mye peiling på.

Blir selvfølgelig borrtskjemt av Gatebil der "alle" ligger bredt "alltid", men skal ikke være noe problem å få en stock E36/E46 M3 ut i sladd, noe mange tydeligvis sliter med..

"Herjeheatet" til CCN er puslete å se på med unntak av Rune i år og Simen i fjord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
heisann.

vet om du om noen som har gjort tilsvarnede på e36 det du har gjort med spindlene?

Lurer på å gjøre det på m3'n, men vet ikke hvor langt inn jeg bør ha hullet..

Hei du.

Får ikke tatt så mye på E36, men noe kan man få, og der ute hjelper vær mm. Ta også og lag noen spacere som du setter mellom tanstanga og der man skrur på styre staga. Bruk ikke mere enn 3-4mm, da får du nok hjulet inni rammevangen og må kjøre lite ET på felgene eller space de også.

Håper du skjønner noe av det jeg prøver å forklare.

Lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg er nok tett i hodet mitt, men vurderer å selge god bilen.

Denne bilen kan vinne ALT med rett sjåfør. :D Like bra til drift, time, GT eller hva F du ønsker.

Nytt som blir gjort denne uka er: Ny gir kasse, ny utvekksling, ny byre, nye blink lys og ellers nytte alt av oljer og strekke den godt opp.

Synk ringene i den gamle kasse gikk på 3 og 4 gir da clutchen lønsa for meg. Så nå blir det ny kasse som er godt kun 20 000 km.

Setter også inn 3.91 utvekksling (samme som Loaded har) da blir den enda råere å kjøre. :D

Ellers så har bilen funka supert i mitt eier, kun 1 motor ras, som jeg selv hadde skjylda for. Dette er en bil som trenger lite vedlike hold og sprek nok for ALLE.

Pris kommer litt på hva som skal følge med, med med 20 stk felger, 2 front fangre + div, så håper jeg på 290 000,-kr

Kan disk ved hurtig avg og mindere med deler, innbytte mulig.

Tlf: 90141919.

5jox36re2jz6mmhmw3xe.jpg

1xjuvl1f24osrstxhwdr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bilen er rå er ingen tvil det vet vel alle som er litt intresert. Men om denne slår ALT i time attack har jeg faktisk litt vondt for å se... Men men gleder meg til å møte deg til sommeren igjen hva du måtte komme med av leketøy!! For du skal vel ikke begynne med spinning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj...

hva er grunnen til at du vurderer salg?

Dette er en av bilene jeg har hatt lengst, for jeg liker å bytte. Så skal jeg kjøpe hus og skal bygge opp M3 E30 å bruke den.

Er altid gøy med noe nytt. :D

Men kommer til å angre når jeg ser den på bane i godt driv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...