Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har godt med til ferje tur til Strømstad for å hente euro grenrøret. Satt på alu motor og gir fester. Det meste til short shiften er nå på plass. Må sveise på en nippel på grenrøret for eksos temp. Så i morgen sitter forhåpentligvis motor, gir og forstilling på plass igjen. :D

c21x2wfgr944dbkfgwbk.jpg

m8qfpq70a2uuv7crg5if.jpg

eswsemqglryanqa6eg6u.jpg

61luiwuiljibg1uofv95.jpg

1mvsesfyzgjsgqoyrarc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har alltid hatt lyst til å se hvordan dere bygger opp bilene.. Dette er proft gjort..

Gir oss ett stort innblikk i hvor mye dere faktisk legger ned i dette.. Hadde jeg hatt pengene til det hadde jeg nok tatt opp sporten, men har så mye anna jeg skulle ha gjort.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvis bilen var ferdig pusset ned, hvorfor ikke vente med motor for å lakkere motorommet også? Ser mye mer gjennomført ut, ikke at det har noe å si for kjøreegenskapene men.

Skal ikke lakke motor rommet, er sånn sort matt org. Ikke noe utstillings bil dette. Den skal brukes opp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Flott prosjekt!

Lurer litt på ka diff. du ska bruke?

Rekna med det er diff. brems på den orginalt, men denne blir vel litt "slapp" til å bruke til drifting?

mvh

Skal prøve først den org, så for se hvor lenge den holder og ikke blir "slapp" Ellers har jeg lurt på en 75%, men prøver org først. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe småtteri ble gjort i dag også. Nytt boss til Snap-offen og Sparco rattet montert, UUC short shifteren på plass. Så monterer jeg Volvo 850 R vifte på radiatoren. Den suger bra, så for håpe jeg slipper over varm motor. Mye el er også på plass igjen.

ip2qzb92kd69rnf11syc.jpg

z0wibemh32fknvwpsq95.jpg

kz726odimvg21hyx8sdz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...