morteym Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Holder med prosjektet ditt som vanlig, men nå har du kjørt helt av banen synes jeg! Må si jeg er veldig skuffa over de pottene dine, eller at du kunne finne på noe sånt. Den flærrete lyden, som oftest kalt raspelyd, kommer mest fra section 2 før bakpotta på eurospec m3, men på us spec m3 som har verre raspelyd, så er det vel section 1 som er verst, den som sitter der katalysatoren er på eu spec.
Ron Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 For min del kan du ha 1, 2 , 4, 12 om du vil, samma F, bilen din er bare helt RÅ!! Ha med deg slicks til Mo, på tide noen setter disse Japsa litt på plass
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 synes og det ser bedre ut med 4 utblås. men for all del. hver mann har sin smak.
Kentan-racing.com Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 du Yngve.. vettu opp petter smart har funnet opp bærebruer til e36 m3n å? Vi må troli bygge helt ny ramme til diffen og alt i vinter.. Har sveisa m3 forsterkings plater og alt.. men det vil bare ikke holde.. Så regner med å måtte bygge om hele bakenden til vinteren..
PeeBee Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Det har jeg funnet opp vet du! Kan fåes i både race og drift. Drift = Yngves, Race = de jeg har på M3en, om du har sett bildet av dem. Med de kan sporvidde, antidive, akselavstand (og caster), justeres.
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Fantastisk bra fres i kjerra di i dag!!cred Takker Men må bare innrømme en ting, at bilen gikk å jukset litt og syns ikke den gikk som den skulle. Så på slutten at dagen gikk den i nødmodus. Så fant jeg ut at en koil, ikke hadde noe ledning på seg, klippset hadde jeg vel glemt å sette på når jeg bytta plugger i farta. Så da hadde jeg kun 2 slitte dekk sett igjen ( gikk 18 sett med dekk, bare 2 stk nye, på 5, syl, he he) da gikk den som et skudd. Så da blir det nok ikke så mye V8 lyd, når det går på alle 6 Syns da du selv fikk svingt kjærra godt i dag du også. Er topp de Rud Racing Trac dagene. Super fornøyd med de nye bærearmen, merker neste ikke curvsa i det hele tatt. Meget bra styre utslag har det også blitt. Bilen er meget god å kjøre nå, lett kjørt og god kontrolerbar, selv på 5 syl, he he. Når det gjelder de pottene, så er det mye for å komme under 100 DB, og få bort flærr. Om det er pent med 2 eller 4 er vel vær sin smak. Er ikke japse/ loffe rør bak der. Er 3" og det er ikke for stort. Takker for en kjempe fin dag på Rudskogen.
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 At du får det til på 5 sylindere, sier fantastisk mye om både bil og fører Yngve..
M3 Yngve Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 At du får det til på 5 sylindere, sier fantastisk mye om både bil og fører Yngve.. He he, ja syns jeg måtte ta litt i for å få den ut på 3 gir liksom. Syns det gikk litt dårig, men trodde kansje den hadde fått bedere feste med KW sette. Så gikk den så fint på tomgang, syns også det var lite "rapp" på turtall. Så gleder meg mye til Gatebil nå i mai og ikke minst konge treffe opp i Mo i rana. Der oppe skal bil å gubbe få kjørt seg.
boost Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 vart jente potte dette:) på ein sånn bil er det 4 .. da e du MANN
Morty999 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 tror nesten vi to brukte opp dekka like fort yngve! vi kjøre jo inn så og si samtidig var jaggu gøy i går på rudskogen
M3 Yngve Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 vart jente potte dette:) på ein sånn bil er det 4 .. da e du MANN Liker å gjøre ting ikke alle gjør. Er jo så "inn" med 4 rør, så blir det snart mange ikke M3er med 4 rør. Så er dette en bane bil, ikke noe annet. Det enkleste er ofte det beste, er et bra ord tak.
Dirty Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 pent med 2 . men pent med 4 også , liker begge. så e det jo morro at ikke alle har likt syns nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå