Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
bård: Tror jeg med sikkerhet kan si du ikke kan bruke den diffusoren fordi du har en hjulbrønn å ta hensyn til... Ganske så sikkert.. ;)

Skal ikke ha diffusoren. Men har tenkt å sette på gruppe m titanium eksos beregnet på e46 m3, må nok kappe vekk en del av reservehjulsbrønnen tenker jeg..

Skrevet

Mente seff Eksosen :P Sorry :D

Hehe.. Gikk litt fort der.. Men joda.. Om du vil kappe i hjulbrønnen er det bare å kjøre på ;) En annen ting er jo at du får en utfordring når det gjelder å finne en diffusor der ingen av hjørnene allerede er skjært ut ;)

Men alt kan løses med en varmepistol, en ekstra diffusor og litt tolmodighet.. ;)

Skrevet

Tusen takk alle som gratulerer bilen. :D Og tusen takk til alle som har stemt på bilen. :D

Har nå kødda 3 kvelder med bremse systemet, virker som om de stålomspunende slangene jeg har laget, er for tykke. Så skal prøve å lage bremse rør i morgen. Så for det bli tynne stålom slanger senere. Nå skal den bli ferdig.

Skal til ESS tuning på tirsdag for og få noen flere hk. :D

Er ikke noe å høre på lyden av, målte 103 DB på 4500 rpm i dag. :( Så må nok finne på noe lurt.

Skrevet
Hvordan fungerer forresten det hydrauliske brekket? Er det koblet på kretsen til bakbremsene så du slipper bremsesko inne i skiva?

Ja, har fjærna alt som har med org brekk å gjøre. :D

Skrevet

Jasså trodde dere at jeg hadde tatt påske ferie nå? Har da fått gjort litt i helgen også. Så i dag har vi prøvd den 200m, var god å kjøre :D Har lastet opp og alt er klart for å dra å få noen flere hk oss ESS i morgen.

t8etdnljlnvv5lobgmum.jpg

quqeur68eivsormhq00q.jpg

83mr9xyws9r2k00v9so1.jpg

4tumibib49d57nidft18.jpg

49ncahui858oll7kx8sc.jpg

famfzuv97aadni20yc7e.jpg

brpqxw89adqampkgd7c1.jpg

zqadgbq83s4uvhjeqkwe.jpg

mv9fq2ulhg1u77xqch0b.jpg

Skrevet

Skal si det lyser i ALLE lamper på dasjbordet. Håper å få slukket dem med den nye softweren eller på diagnose på BMW.

d19fj1vhe1g5pm5a8qym.jpg

Skrevet

Ja uten tak, ruter, hele innsuget, luftmengde måler og div, så var det ikke noe fart i motoren nei. Tror jaggu jeg glemte skilter også jeg, makan. :D

Men etter i morgen går den nok en del bedre. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...