Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bård: Tror jeg med sikkerhet kan si du ikke kan bruke den diffusoren fordi du har en hjulbrønn å ta hensyn til... Ganske så sikkert.. ;)

Skal ikke ha diffusoren. Men har tenkt å sette på gruppe m titanium eksos beregnet på e46 m3, må nok kappe vekk en del av reservehjulsbrønnen tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente seff Eksosen :P Sorry :D

Hehe.. Gikk litt fort der.. Men joda.. Om du vil kappe i hjulbrønnen er det bare å kjøre på ;) En annen ting er jo at du får en utfordring når det gjelder å finne en diffusor der ingen av hjørnene allerede er skjært ut ;)

Men alt kan løses med en varmepistol, en ekstra diffusor og litt tolmodighet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle som gratulerer bilen. :D Og tusen takk til alle som har stemt på bilen. :D

Har nå kødda 3 kvelder med bremse systemet, virker som om de stålomspunende slangene jeg har laget, er for tykke. Så skal prøve å lage bremse rør i morgen. Så for det bli tynne stålom slanger senere. Nå skal den bli ferdig.

Skal til ESS tuning på tirsdag for og få noen flere hk. :D

Er ikke noe å høre på lyden av, målte 103 DB på 4500 rpm i dag. :( Så må nok finne på noe lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså trodde dere at jeg hadde tatt påske ferie nå? Har da fått gjort litt i helgen også. Så i dag har vi prøvd den 200m, var god å kjøre :D Har lastet opp og alt er klart for å dra å få noen flere hk oss ESS i morgen.

t8etdnljlnvv5lobgmum.jpg

quqeur68eivsormhq00q.jpg

83mr9xyws9r2k00v9so1.jpg

4tumibib49d57nidft18.jpg

49ncahui858oll7kx8sc.jpg

famfzuv97aadni20yc7e.jpg

brpqxw89adqampkgd7c1.jpg

zqadgbq83s4uvhjeqkwe.jpg

mv9fq2ulhg1u77xqch0b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uten tak, ruter, hele innsuget, luftmengde måler og div, så var det ikke noe fart i motoren nei. Tror jaggu jeg glemte skilter også jeg, makan. :D

Men etter i morgen går den nok en del bedre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...