Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Acr om 14 dager;) du klarer vel å ta turen engang til?;);)

blir nok krsand for han heller... er powerdrift på Listadagen etterpå... blir mange timer kjøring den helga hvis han skal opp og ned til acr også ;-)

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har de jaggu hermet etter meg også. He he, tenkte jeg det ikke. :D

Ford har også kommet med grønn RS nå. Ha ha, lenge siden jag lakka ja. :D

03e6pxwyekga5ka70j3q.jpg

Skrevet

Motoren jukser litt, så jeg kjøpte nye koiler og plugger, men ble ikke noe bedre. Det rare er at den går godt over 4000 rpm, så Gatebil blir det. :D Fått satt på nytt brekk og tårn stiver i motor rommet. Planen er å dra til Finland om 14 dager, så for håpe bilen blir frisk. :D

2unxl68njk84v5qff5at.jpg

b2etwb3lrp86dee27gf3.jpg

Skrevet

Tusen takk. :D Har fått noen skavanker etter sommers treff, men er bygd for å brukes. Så skal den nok "strekkes" helt oppigjen til vinteren.

Men funker greit nå, bort sett fra at den går på¨3-5 syl på lave turtall. Noe som kan ha noe tips?? Nye plugger, coiler og hatt den på diagnose, fant ingen ting. :?

Skrevet

Får du ikke opp koder på tenningsmiss heller? Hvilken diagnos har du brukt? Carsoft, eller proff utstyr?

Prøvd og dra ut pluggen til luftmengdemåler? Kan også være en kam sensor. Da blir de litt guffen på lave turtall. Evnt prøv og dra ut lamda 2. Begge sensorene.

Skrevet
vært å kjørt på skogen i dag? så deg på e6 igjennom sarpsborg istad

Ja vært å trena litt, ble en tank bensin og 20 brukte dekk. :D:D Går max 2 runder med brukte dekk, men gøy var det. Syns selv at det hjalp mye med bedre styreutslag og nytt brekk.

Så nå er det bare en vask, bytte dekk og laste opp til siste runde i Nordisk, som går i Finland til helgen. Bort å heie på Aasbø, og prøve noen runder selv. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...