Johnny Bravo Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Hvorfor senker du ikke kupeen når du først er igang? DET hadde vært noe, hehe... D hadde blitt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Hvorfor senker du ikke kupeen når du først er igang? DET hadde vært noe, hehe... D hadde blitt tøft Makan, kan ikke ødelegge det fine stuket som er på E46 coupe vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 men, hadde da vart kult garantert norges eneste taksenka m3 kanskje tillogmed i norden Men dog, myye arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Hvorfor senker du ikke kupeen når du først er igang? DET hadde vært noe, hehe... D hadde blitt tøft Makan, kan ikke ødelegge det fine stuket som er på E46 coupe vel. Ja du er inne på noe der Men uansett så hadde d blitt spesielt, noe ingen andre har. Iallefall svært få.. Men jeg ser for meg en god del arbeid med noe sånt, å d harvel ikke du tid til når vi ser hvor travelt du har det fr før!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Ang euro grenrør, og fjærning av katter. Hvis du skal kjøre med original sprut og chip, bør du undersøke litt ang chippen. Grunnen er at det er 4 lamda, 2 etter cat. Hvis ikke disse etter cat registrere lavere cO/ lambda enn de 2 før, får du problemer med tennings miss på 4/5 sylindrer, og feilkoder i hytt og pine på lambda, oppvarming lamda, tennings miss. Dette er ikke noe gøy. og bilen går som et dass før du passerer 4000 ca. Bare et tips etter dårlig erfaring med montering av grenrør Hverdt å sjekke opp i ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Ang euro grenrør, og fjærning av katter. Hvis du skal kjøre med original sprut og chip, bør du undersøke litt ang chippen. Grunnen er at det er 4 lamda, 2 etter cat. Hvis ikke disse etter cat registrere lavere cO/ lambda enn de 2 før, får du problemer med tennings miss på 4/5 sylindrer, og feilkoder i hytt og pine på lambda, oppvarming lamda, tennings miss. Dette er ikke noe gøy. og bilen går som et dass før du passerer 4000 ca. Bare et tips etter dårlig erfaring med montering av grenrør Hverdt å sjekke opp i ivertfall. Skal bruke org hjerne ja, men de tar vekk det når de setter inn ny softwere. Så blir ikke lamda på den. Men takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 ooofff, her er det gassen i bånn skjønner jeg! Det blir maks spennende å se denne bilen på banen til neste år! Hvordan blir bånndraget på denne ift på 200sx'en tro? Den brant jo dekk av en annen verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 ooofff, her er det gassen i bånn skjønner jeg! Det blir maks spennende å se denne bilen på banen til neste år! Hvordan blir bånndraget på denne ift på 200sx'en tro? Den brant jo dekk av en annen verden Den 200 hadde jeg 385 hk på hjula, vet ikke hvor mye nm, men rundt 450 tror jeg. Den GT 3071 turboen spola rask opp og var konge å brenne dekk med ja. Er nok ganske sikker på at dekka for enda hardere kamp i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Det blir vel turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Blir kult å se den på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Ang euro grenrør, og fjærning av katter. Hvis du skal kjøre med original sprut og chip, bør du undersøke litt ang chippen. Grunnen er at det er 4 lamda, 2 etter cat. Hvis ikke disse etter cat registrere lavere cO/ lambda enn de 2 før, får du problemer med tennings miss på 4/5 sylindrer, og feilkoder i hytt og pine på lambda, oppvarming lamda, tennings miss. Dette er ikke noe gøy. og bilen går som et dass før du passerer 4000 ca. Bare et tips etter dårlig erfaring med montering av grenrør Hverdt å sjekke opp i ivertfall. Skal bruke org hjerne ja, men de tar vekk det når de setter inn ny softwere. Så blir ikke lamda på den. Men takk for tipset. Da høres det jo bedre ut. Vil du si hvor du får software fra? Skulle gjærne tenkt meg det samme til min bil så jeg slipper katter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Pusse små deler er ikke gøy, men må gjøres. Har pussa alle små deler og en forskjerm. Skrud av det dumme masse svinghjulet, så nå skal det byttes til M20 svinghjul og dreie det litt for å få sinter lammelen til å passe. Tok lunshen i garesjen i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 nice passer et m20 svinghjul altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 det tempoet ditt er rett og slett bemerkelses verdig! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 nicepasser et m20 svinghjul altså? Mener det skal passe, men må nok dreie svinghjulet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå