Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor senker du ikke kupeen når du først er igang? :lol:

DET hadde vært noe, hehe... D hadde blitt tøft :D

Makan, kan ikke ødelegge det fine stuket som er på E46 coupe vel. :shock:

Ja du er inne på noe der :wink:

Men uansett så hadde d blitt spesielt, noe ingen andre har. Iallefall svært få.. :)

Men jeg ser for meg en god del arbeid med noe sånt, å d harvel ikke du tid til når vi ser hvor travelt du har det fr før!! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang euro grenrør, og fjærning av katter.

Hvis du skal kjøre med original sprut og chip, bør du undersøke litt ang chippen. Grunnen er at det er 4 lamda, 2 etter cat. Hvis ikke disse etter cat registrere lavere cO/ lambda enn de 2 før, får du problemer med tennings miss på 4/5 sylindrer, og feilkoder i hytt og pine på lambda, oppvarming lamda, tennings miss. Dette er ikke noe gøy. og bilen går som et dass før du passerer 4000 ca.

Bare et tips etter dårlig erfaring med montering av grenrør :(

Hverdt å sjekke opp i ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang euro grenrør, og fjærning av katter.

Hvis du skal kjøre med original sprut og chip, bør du undersøke litt ang chippen. Grunnen er at det er 4 lamda, 2 etter cat. Hvis ikke disse etter cat registrere lavere cO/ lambda enn de 2 før, får du problemer med tennings miss på 4/5 sylindrer, og feilkoder i hytt og pine på lambda, oppvarming lamda, tennings miss. Dette er ikke noe gøy. og bilen går som et dass før du passerer 4000 ca.

Bare et tips etter dårlig erfaring med montering av grenrør :(

Hverdt å sjekke opp i ivertfall.

Skal bruke org hjerne ja, men de tar vekk det når de setter inn ny softwere. Så blir ikke lamda på den. :D

Men takk for tipset. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooofff, her er det gassen i bånn skjønner jeg! :D

Det blir maks spennende å se denne bilen på banen til neste år!

Hvordan blir bånndraget på denne ift på 200sx'en tro? Den brant jo dekk av en annen verden :D

Den 200 hadde jeg 385 hk på hjula, vet ikke hvor mye nm, men rundt 450 tror jeg. Den GT 3071 turboen spola rask opp og var konge å brenne dekk med ja. Er nok ganske sikker på at dekka for enda hardere kamp i år. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang euro grenrør, og fjærning av katter.

Hvis du skal kjøre med original sprut og chip, bør du undersøke litt ang chippen. Grunnen er at det er 4 lamda, 2 etter cat. Hvis ikke disse etter cat registrere lavere cO/ lambda enn de 2 før, får du problemer med tennings miss på 4/5 sylindrer, og feilkoder i hytt og pine på lambda, oppvarming lamda, tennings miss. Dette er ikke noe gøy. og bilen går som et dass før du passerer 4000 ca.

Bare et tips etter dårlig erfaring med montering av grenrør :(

Hverdt å sjekke opp i ivertfall.

Skal bruke org hjerne ja, men de tar vekk det når de setter inn ny softwere. Så blir ikke lamda på den. :D

Men takk for tipset. :D

Da høres det jo bedre ut. Vil du si hvor du får software fra? Skulle gjærne tenkt meg det samme til min bil så jeg slipper katter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusse små deler er ikke gøy, men må gjøres. Har pussa alle små deler og en forskjerm. Skrud av det dumme masse svinghjulet, så nå skal det byttes til M20 svinghjul og dreie det litt for å få sinter lammelen til å passe. Tok lunshen i garesjen i dag også. :D

znggt06uqkj86kzhfol0.jpg

z7x811m5jc1xig6u3roz.jpg

3h3yhmnlnrad1zgd1ojt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...