M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Shorty sin her på forumet:) Kjenner jeg Yngve så kommer det nok masse bilder snart:) He he, ja angra så mye at jeg solgte den gode blå 320 "M3"en. Så vi for se om jeg greier å beholde denna nå da. Men får jeg de rette buda, så er alt tilsalgs her i gården. Skal hente den på mandag og sende den rett til sveising av tak og C- stolpe. Så er planen og slipe og lakke den under. Så slipe og lakk inni og motor rum. Så sende den til lakk. Ikke sikker på farge enda. Lyst på hvit, men mange som har det nå, men er jo altid inn med hvit M3 og "M3" . Men kansje brun mat med orange detaljer hadde vært kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hmm,jeg gjorde da strengt tatt det samme i mitt brylupp med bilen til simen e30 her på forumet. Var jo "bare" 325 aksling det da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Er vel derfor de setter på sviktstål aksler, så den har noe å jobbe med. Nå blir jo det meste presset der ute. Da er det vel knuten som pleier å gå. Håper det var en mandags aksel, og problemet blir vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Hmm,jeg gjorde da strengt tatt det samme i mitt brylupp med bilen til simen e30 her på forumet.Var jo "bare" 325 aksling det da men. I bryllupet faktisk. Dro du donuts ut fra kirka/rådhuset eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Ikke donuts,kun 3-400 meter med et spinnespor. Ække mange som har putta madammen iført brudekjole nedi et bøttesete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Ikke donuts,kun 3-400 meter med et spinnespor.Ække mange som har putta madammen iført brudekjole nedi et bøttesete. Hehe, rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 blir det sommertreff på deg i juni M3 Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 blir det sommertreff på deg i juni M3 Yngve? Seff blir det tur til Mo i Rana. Har skal det gasses. Har sandblåst 18 felger nå, og fått 2 lag med sink på dem. Blir å lakke dem grønne som bilen. Noen nye sponsorer, skal på og blir mye ny dekor. Skal prøve å lage lit ny look. Bilder kommer til uka, når den er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Seff blir det tur til Mo i Rana. Har skal det gasses. Skaffer du en henger med plass til flere biler, så blir jeg med deg oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Det kommer til og bli konge på ACR i år bra band som skal spille! og en hel del gromme biler!!! jeg vet ihvertfall at jeg kommer til og fylle bilen med 2 kasser pils og noen klær og kommer til og ha en kjempe helg på mo selv om ikke bilen min passer seg for banen akkurat nå,med en liten 2l i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Seff blir det tur til Mo i Rana. Har skal det gasses. Skaffer du en henger med plass til flere biler, så blir jeg med deg oppover He he, bare å ta det som en tur. Det er langt, men med søvn litt over halveis, så går det fint. Blir Mo i Rana og Mantorp 14 dager etter, det kaller vi mye kjøring. Det værste er drifstoff utgiftene, ved å flytte bil på henger alle disse mila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Seff blir det tur til Mo i Rana. Har skal det gasses. Skaffer du en henger med plass til flere biler, så blir jeg med deg oppover He he, bare å ta det som en tur. Det er langt, men med søvn litt over halveis, så går det fint. Blir Mo i Rana og Mantorp 14 dager etter, det kaller vi mye kjøring. Det værste er drifstoff utgiftene, ved å flytte bil på henger alle disse mila. det beste er at vi som bor her oppe får kjørt hele første juni på acr, da er det trackday med rana gatebil.. får ta det som testing på e30 mopeden min.. passer e36 servo rett på e30? vurderer å sette det på.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 og det går fint an å kjøre østlandet mo i rana uten søvn forresten.. kjører mosjøen valdres flere ganger i året.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 E36 tannstang passer "nesten" rett på. Må bygge litt mellom på traversen, bare noen skiver/ en mutter, eller dreie en liten foring. Så må du helst bruke E30 sine ytre styre stag. Jeg vet ikke hvordan slanger og div passer fra E30 servo, men flere som bruker E30 sine slange og pumpe. Tror du bare må bøye litt på røra da. Om du ikke har servo fra før, må du i tilegg har den lille forlengeren på rattstammen, ned til servo stanga. Den er mye kortere på E30 med servo. Den må du ha, eller så kan du kappe og lage noe der fra org E30 uten servo. Ikke noe god skriver, eller forklarer, men håper du skjønner litt. Eller så for du ringe meg, så kan jeg prøve å gi noen tips. Tlf: 90141919. Må jo ha servo på E30, for også raskere om mindre ratt utslag og en del mere sving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 hmm.. må prøve meg frem da.. har e36 motor, så det skulle ikke være noe prob.. =) men blir vel litt vel tungt når kontraene kommer uten servo. er det en standard forlenger slik som står på alle e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå