M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Se der ja, inspeksjonshull. Det er kjekt å ha Kjedelig greier det der. Hva annet kan man forvente av kjøringa di ? Forvente?? Er pga at jeg var som dum u hue/ kjøre kåt første gang bilen var på banen i år. Da greide jeg å kjøre rundt på 5 syl lenge, før jeg opptaget det ( ja den går ganske bra på 5 syl, og gikk så utrolig fint på tomgang, så derfor lurte det meg) så da har syl nr 6 gått "tørr" pga u forbrent bensin. Så det er årsaken til at motoren havarerte. Jeg kunne tok gått av gass, så hadde skaden ikke vært så stor, men første gang jeg raser noe og jeg liker å holde gass. Nå er jeg på vei til ESS for å mappe på nytt, og se over at ALT er på stell. Blir å teste litt på Rudskogen til mandag, så jeg får prøvd at ting funker, før vi drar til Mo og ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 har du hatt av toppen og sett? hadde stempelet satt seg fast i sylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Imponerende innsats! Så det var samme sylinder som ikke hadde pluggledning som gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 har du hatt av toppen og sett? hadde stempelet satt seg fast i sylinder? Har ikke hatt av enda, men stempelt sitter ikke fast, noe av det har jeg tatt ut, så liggere mere inn blokka. Ser ut som veiva har overlevd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Imponerende innsats!Så det var samme sylinder som ikke hadde pluggledning som gikk? Ja samme syl, så når det ikke var et feilslag i hele fjord, er det nok skylden ja. For håpe den "nye" motoren er kjempe god, så er det bare i gi gass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 synd du kjørte sund på Rudskogen da bra ting er retta opp nå, skall nokk bli artig og se deg på ACR till helga=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Da har bilen vært oss ESS, vært å prøvd scliks og dratt 10 stk dekk på Rudskogen i dag. Alt funker som bare F igjen. Bare å vaske vekk litt dekk rester, legge om maaange dekk og komme seg til Mo i rana. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Da er vi nesten klare til å dra til Mo. Tror jeg har 24 stk dekk på felge og 8 utenom. Da av 24 stk nye og 8 brukte. Skal vel holde noen runder det der opp. Prøvde bilen med slicks i går, og det gikk ganske fort rundt skogen da. Har de med opp til Mo også, så fo jeg prøve å henge på noen time attack biler. Håper bare vær gudene er med oss der opp til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Viktig å ha me mye dekk =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 fyyy fa.. får dekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Lykke til Takker. Håper det blir en knall helg, som vanlig der opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Lykke til Takker. Håper det blir en knall helg, som vanlig der opp. Det blir det nokk Gleder meg til å bli ferdig mitt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Får håpe pent.no har mer rett enn yr.no...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Får håpe pent.no har mer rett enn yr.no...! Ja yr.no suger nå. Sorm.no for vi håpe her mere rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå