Elliott Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 fyfaen jeg gleder meg til å se deg i år også, var kjæmpekult i fjord, du var den bilen vi alle pratet om:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre til ACR? Er skikkelig sugen på å krutte opp, men orker ikke helt tanken på over 100mil i banerigga bil. Gule sider sier 15 timers kjøring. Typisk norsk å legge "Nord Europas" beste motosportanlegg et sted der ingen bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre til ACR? Er skikkelig sugen på å krutte opp, men orker ikke helt tanken på over 100mil i banerigga bil. Gule sider sier 15 timers kjøring.Typisk norsk å legge "Nord Europas" beste motosportanlegg et sted der ingen bor. I fjor brukte jeg ca 13-14 timer en vei. Er ca 100+mil en vei. Jeg stopper å camper på veien. Orker ikke kjøre alt i et strekk, blir bare mere sliten av det. Skal kjøre nå i ettermiddag. At de kan legge en sånn bane der oppe, kan disk. Men burde laget et STORT annlegg langt oppe i skogen vest for Grennland mot Kragerød/ Gjærstad. Da hadde alle vestlendinger hatt en mulighet, og vi her på østlandet. Rudskogen er altfor liten og hadde vært plass til enda et motorannlegg her i Norge. Tenk om man hadde laget et annlegg som ringen, der man kan komme med hva man ønsker, betale for 1 runde å kjøre. Hadde nok spart mange liv det ja. Men vi bor i dette "potit" lande, så blir nok ikke flere baner her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Artig å høre at bilen din er oppe å gå som bare det igjen God tur til ARC! Synd det ikke ble noe av banen på Eggemoen, men den klarte vel Huysman å sette en stopper for med hjelp av Michael Schumacher. Alt var engentlig klart der oppe bortsett fra de midlene fra staten som i steden gik til Rudskogen. Synes Rudskogen er en artig bane som den er men kanskje hadde trengt litt ny asfalt noen steder. Hadde vært greit med flere baner til å konkurere også sånn for oss som kjører. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 De har jo store planer her på vestlandet 1mil fra Haugesund. Fjord Motorpark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre til ACR? Er skikkelig sugen på å krutte opp, men orker ikke helt tanken på over 100mil i banerigga bil. Gule sider sier 15 timers kjøring.Typisk norsk å legge "Nord Europas" beste motosportanlegg et sted der ingen bor. I fjor brukte jeg ca 13-14 timer en vei. Er ca 100+mil en vei. Jeg stopper å camper på veien. Orker ikke kjøre alt i et strekk, blir bare mere sliten av det. Skal kjøre nå i ettermiddag. At de kan legge en sånn bane der oppe, kan disk. Men burde laget et STORT annlegg langt oppe i skogen vest for Grennland mot Kragerød/ Gjærstad. Da hadde alle vestlendinger hatt en mulighet, og vi her på østlandet. Rudskogen er altfor liten og hadde vært plass til enda et motorannlegg her i Norge. Tenk om man hadde laget et annlegg som ringen, der man kan komme med hva man ønsker, betale for 1 runde å kjøre. Hadde nok spart mange liv det ja. Men vi bor i dette "potit" lande, så blir nok ikke flere baner her. Orker ikke kjøre så langt i den gamle BMWen min, skal jeg dra så langt og overnatte osv. Da blir det pilegrimsferd til ringen istedenfor. Er forøvrig helt enig med deg om en bane i Telemarks dype skoger, her bør det være mer en nokk plass å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 og det kommer jo kanskje en bane på sørlandet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Artig å høre at bilen din er oppe å gå som bare det igjen God tur til ARC!Synd det ikke ble noe av banen på Eggemoen, men den klarte vel Huysman å sette en stopper for med hjelp av Michael Schumacher. Alt var engentlig klart der oppe bortsett fra de midlene fra staten som i steden gik til Rudskogen. Synes Rudskogen er en artig bane som den er men kanskje hadde trengt litt ny asfalt noen steder. Hadde vært greit med flere baner til å konkurere også sånn for oss som kjører. Hilsen Trond Rudskogen vil ikke gjøre noe mer før den nye traseen er klar. Egentlig skulle det vært ferdig for lenge siden, men det ble gjort noen arkeologiske funn av noe slag, som har utsatt det lenge. Angående konkurranse er jeg enig med deg, Rudskogen og Våler har så lite konkurranse at de kan skru prisene til himmels. Vet ikke helt hvor ille Våler har vært, men på Rudskogen har det vel vært 20% inflasjon på baneleia de siste årene - det henger ikke helt sammen med resten av verden. Det hadde gjort seg med et godt anlegg eller to til innenfor grei kjøreavstand for østlendingene. De har jo store planer her på vestlandet 1mil fra Haugesund.Fjord Motorpark Problemet er at det blir langt for østlendinger det og. Innenfor samme distanse finnes det da mange bra anlegg, både i Norge og Sverige. Men for all del, jeg ønsker alle motorsportarenaer velkommen! Er jo fra Rogaland selv, så det hadde ikke vært feil med noe bedre enn Revebanen innenfor fornuftig kjøreavstand. og det kommer jo kanskje en bane på sørlandet etterhvert Og Sokndal/Titania: http://www.knaraceway.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Det kommer en asfaltbane i øvre del av Skien om et år eller to. Det blir et stort motorsport senter med masse forskjellige. Offroad, cross, ATV og bilcross er allerede ferdig, neste på lista er asfaltbane og gokart bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 uff nå savner jeg å kjøre på ACR! hehe skal oppover til høsten og eller yngve ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 hehe.. syns det er greit at det ikke er så mange som gidder å kjøre så langt, blir bedre plass på banen til oss andre.. men acr er faktisk en bane som er så bra at de fleste med over gjennomsnittet motorinteresse burde ta seg turen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 hva skjedde på søndag forresten yngve, siden du ikke kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Takk for bildene "Mr.Individual" Lite røyk på dem, er pga noen ganger kjørte jeg 4 gir der, da går det fort, men hjula går ikke så fort rundt som på 3 gir og helt fult. Så ryker de dekka jeg kjører på mye med en gang, men når de begynner å bli slitt, ryker dem lite. Rart for da er de jo varme. Gjengene røyk på en skrue til stramme hjulet, da knakk hele flere av festene. Så derfor ikke det ble noe kjøring på lørdagen og søndagen. Skal ut å fikse ting nå, så bilen er klar igjen til Mantorp. Tror ikke lomme boka mi, er med på en tur ACR i August. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 er det 3 tilskuere jeg ser på det bildet der??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå