M3 Yngve Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Altså, en ting jeg har lurt på.. Når det er noe galt med bilen din, får du noe søvn da? Virker jo som at du MÅ fikse ting med en gang Ja jeg MÅ fikse ting med en gang. Er treff og kjøring nesten vær helg nå, å da skal ikke jeg stå å se på. Kun olje kjøler og helle på vesker igjen nå. Skal ta med en bil fri helg, så er det bånn gass til uka. Torsdags kveld drar vi jo til Mantorp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Er virkelig forelsket i bilen din! Utrolig synd at motoren din tok kvelden på Rudskogen! Satt og gledet meg til mange deilige runder med mye røyk.. Skal du til Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Er virkelig forelsket i bilen din!Utrolig synd at motoren din tok kvelden på Rudskogen! Satt og gledet meg til mange deilige runder med mye røyk.. Skal du til Våler? Bilen funker som bare det igjen. Ble en fin 4 plass i breisladden på Mantorp. Skal på Powerdrift til helgen (bare fredag og lørdag) så da blir det litt mye med 3 kjøre helger på rad. Så må nok droppe Våler gitt. Noen bilder fra Mantorp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Fint å høre! Hmm.. Da får vel heller jeg kanskje ta turen til Powerdrift da? Mye koster det for dagspass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 hvor skal det kjøres powerdrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hvor skal det kjøres powerdrift? På Rudskogen denne helgen. Er Norsk og Nordisk runde. Største drifte treffet her til lands. Bare varmen som kommer til å bli en plage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 kommer en tur ned på powerdrift selv. tar med hjelm så hopper jeg inn i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Hmm, da hadde det vært arrtig å reist en tur å sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Da har vi vært å brukt opp ca 20 dekk. Bilen funker kjempe bra, og begynner å få til litt kjøring. Men så kom konkuransjen i dag, og da tror jeg noe med clutchen, kødda det til for meg. Fikk den ikke i gir, og bumm gira. Så må ut med kassa og se hva som er galt. Jævla synd, men sånn skjer. Takker Powerdrift for et meget vellykket treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hvis det kommer til å skje noe med bilen min, skal jeg ringe deg og spørre om hjelp! måten du må skru og fikse bilen din gjør deg til en ekspert på m3 e46 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Ta tlf din lille søtnos:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 du har en fin link innpå innboksen din =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 hvis det kommer til å skje noe med bilen min, skal jeg ringe deg og spørre om hjelp! måten du må skru og fikse bilen din gjør deg til en ekspert på m3 e46 da Ja begynner å vite litt om min bil, å da er jo de fleste M3 E46 like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Ta tlf din lille søtnos:) Tlf ligger i Hiacen, når jeg er på treff. Men nå er jeg på "nett" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Da er bilen på "stell" igjen. Var clutchen plata som hadde løsnet på 2 skruer. Så nå er det locktite og moment dratt. . Tror jaggu det blir en tur til Våler og Gatebil komende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå