E30Frelst Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hey Yngve, fant en film hvor du er med i, ikke det lengste klippet! Men viser din stålkontroll! Du er 2:14 ut i filmen! http://www.youtube.com/watch?v=Lbd3o0jRsZM Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Heftig bil dette altså, godt at noen forstår at det finns andre driftebiler enn japanske anno 200-svett x... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Gratulerer Yngve. Pen kjøring og gratulere med breisladden. Vi prøvde oss på breisladden vi også, men bilen var liksom ikke mota opp til det for øyeblikket. Så jo ut som bilen din gikk nærmest smertefritt i hele helga, noe småting la jeg merke til når jeg gikk forbi, men det er vel bare noe man må regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Grattis med breisladden:) Det var fortjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Tusen takk. ACR er bare helt over grom, lærer så mye av å kjøre der oppe. Satt ny rekord på hvor fort jeg har "skrensa" Hadde ca 210-230 km på bakhjula og ca 180 km, når jeg retta opp bilen. Når det vår vått hadde jeg 280 km på bakhjula på 5 gir. Bilen kansje 100-120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 hehe.. ja jeg lærte iallfall ett og annet om at jeg skal bruke masse penger på skikkelige fordekk til neste treff.. må bare satse på å få den ferdig til rana gatebiltreffet i september.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Rå kjøring på ACR i helga likte spessielt det dokk gjor på slutten av breisladd.. snudde å kom motsatt vei gjennom svingen Hær er nu noen bilda fra helga av bil din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Eg er rimeleg imponert over kor du har utvikla kjøre egenskapene dine på dei 2 siste åra!! Første gang eg såg deg var det snurr på snurr, no er det jo konstant strøken kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Eg er rimeleg imponert over kor du har utvikla kjøre egenskapene dine på dei 2 siste åra!!Første gang eg såg deg var det snurr på snurr, no er det jo konstant strøken kjøring Takker Var vant til Nissan, som var mye lettere, hadde mindere hk og mye mere rattutslag. Når jeg nå har fått bygd om til et meget god rattutslag, og lært meg bilen å kjenne litt, så går det mye bedere. Sitter bare å slapper av nesten, når man finner flyten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 åssen forstilling er det du bruker yngve? ser jo nesten ut som noe mercedes greier i og med at hjulene så ut de la seg når du hadde fullt overlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Grattis med breisladden:) Det var fortjent:) Tja.. Pen kjøring hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Eg er rimeleg imponert over kor du har utvikla kjøre egenskapene dine på dei 2 siste åra!!Første gang eg såg deg var det snurr på snurr, no er det jo konstant strøken kjøring Takker Var vant til Nissan, som var mye lettere, hadde mindere hk og mye mere rattutslag. Når jeg nå har fått bygd om til et meget god rattutslag, og lært meg bilen å kjenne litt, så går det mye bedere. Sitter bare å slapper av nesten, når man finner flyten. Korleis er ratt utslaget på nissan og denne kontra e30 med original tannstang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 syns det siste bilde var tøft:D du kan hvertfal bruke bilen din:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 få deg sponsor til red-smoke-tires hehe.. har troa på at du kunne lagt masse rød røyk i langsvingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå