M3 Yngve Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Fikk handla noen nippler og låsbare panser låser på Kollvold i dag. Så i morgen håper jeg gutta på Hydroscand kan lage noen gromme stål slanger til meg. Blir nok bremser til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 imponerende arbeid på rekordtid! dette blir gromkjerra si det tenker jeg! gleder meg til å se, og ikke minst høre den på treff, selvom det blir tilnærmet "org" eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Dette var et skikkeli grom prosjekt Lykke til vidre, å gleder meg til å se ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 imponerende arbeid på rekordtid! dette blir gromkjerra si det tenker jeg! gleder meg til å se, og ikke minst høre den på treff, selvom det blir tilnærmet "org" eksos Takker Nå er jeg ikke sikker på hvordan eksos det blir, det som er sikkert er at det ikke blir katalysatorer. Har hørt med gutta som har bremsa med forskjellige bak potter, og ingen effekt økning fra org. Jeg må under 100 db på 4000 rpm. Det tror jeg blir vanskelig med Gruppe M titan potte. Men har lyst på noe lettere enn org bak der, og ikke minst grom lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja går litt langsomt om dagen. Prøver å få tak i sånt jævla M42 svinghjul, men det er ikke så lett. De som har, er hjemme til uka, det er jo altfor lenge til. Vi har: https://www.koed.dk/2.5.asp?kbnummer=10 ... rd=1054099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja går litt langsomt om dagen. Prøver å få tak i sånt jævla M42 svinghjul, men det er ikke så lett. De som har, er hjemme til uka, det er jo altfor lenge til. Vi har: https://www.koed.dk/2.5.asp?kbnummer=10 ... rd=1054099 Har fått tak nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Nå er endelig hele bilen ferdig pusset ned, bare fangerene som trenger en runde med 800 papir nå. De ble også mye lettere uten den støt fangeren inni. Fått sveisa feste til gir kassa, som jeg tror ble knekt når jeg hadde ting på tillhengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 gal mann med sinsykt prosjekt tempo;) hvor får du tak i sånt panser du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 gal mann med sinsykt prosjekt tempo;)hvor får du tak i sånt panser du har? He he, ikke så gal, må få ting ferdig nå for våren kommer jo snart. Det panseret har jeg kjøpt brukt, men tror de har sånt her:http://www.racingparts-bmw.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 det er krav om ikke mer enn 100 db ved 4k rpm på bane da el? vil tro du får et greit hk antall etter å ha plukket ut kat på organlegget med eurogrenrør.. lyden blir nok heller ikke noe å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 det er krav om ikke mer enn 100 db ved 4k rpm på bane da el?vil tro du får et greit hk antall etter å ha plukket ut kat på organlegget med eurogrenrør.. lyden blir nok heller ikke noe å klage på Ja det er krav på det ja. Husker ikke om det var 100 db på 3500 eller 4000 rpm. Blir ikke katter nei Så vi for håpe det blir en grei lyd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 har jo eisenmann eksos da? dyrt men rå lyd hvertfall! Du sparer mye vekt med Race eksosen fra eisenmann og da vektreduksjon 35 - 70% http://www.modbargains.com/product.aspx ... _E46_M3_PR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja hadde vært gromt med ei sånn potte ja, men litt dyr blir fen jo. Hadde vært noe brukt å få tak i så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hva med denne da tro?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... 0211844468 Kommer hjem på ca 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Så litt lytt ut da.. og det er den kanskje og hvis den bare veier 15kg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå