Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Blir M3 utsende, gidder ikke bruke masse tid å penger på ring som ikke har noe for seg.

Nei, å putte denne i e30en er ikke aktuelt, der har jeg CSL motor. Så når jeg en gang er feridig med begge bilene, har jeg E30 M3 med CSL motor og E46 M3 med V10 M5 motor. Det er det ikke alle som har, og ikke til en vanlig lomme bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Planer om å bruke Smg eller maskinerer du adapter for å bruke s62 kasse ? :)

Det vet jeg ikke enda. Vet ikke helt hva jeg får med rundt kassa. En kompis som skal hjelpe meg med mye av motor ints osv, har titta på smg tinga jeg har fra S54. Han mener det skal være mulig å lage det med eget el nett.

Men den 7 trins kasse er stor å tung, så vet ikke helt. Om det er like lett å bygge den om til manuell, som til S54, så kansje jeg gjør det. 7 trins manuell hadde vært rått.

Mest sannsynlig blir det 5 trins ZF fra nyere diesel bil. Da den tåler denne og har bedere synk ringer en Getrag ( mener jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som bilen din gikk fælt på Gatebil filmen 09 da. :) Fikk den i posten idag. Virka som du hadde bra kontroll også :)

Ja den bilen gikk godt den, mere en bra nok. Venter på den jævla filmen jeg også nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...