Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Sinnsykt rått prosjekt... Og så sinnsykt fort det går.. Driftebil er noe jeg har begynt å få mer og mer lyst på..

Og det er bra det kommer noen Bmwer som skal ta opp kampen om alle japsene..

Stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har enkelt 2,5" på min etter grenrør med en simons demper bakerst. Den har en tendens til å skarre litt når man treffer et visst turtall når bilen er kald. Traff akkurat dette under måling i høst. Da ble det 99dB, med litt mer turtall så skarringa ga seg ble det 89-90dB. Tror ikke du trenger å være så veldig nervøs for lydnivået.

Skal jo litt til å overgå den forrige bilen din da. Var det montert lydforsterker på den? :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo litt til å overgå den forrige bilen din da. Var det montert lydforsterker på den? :)

Hilsen Trond

Når jeg fikk Nissan så var det 4" uten noen ting, men monterte 3" og en demper rett under bilen. Den ble fort brent opp. Når også lyden kommer ut sånn på siden, høres lyden mye sterkere. Men den gå over 100 db på slutten den. Kansje ikke så rart den brant opp. :D:D

n56wcjba54m7vnzlqyp8.jpg

x70l0e1gilvuo8y5g97a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått alt laget til bremsene, vært over hele østlande etter deler til dette. Fint å få det på plass i motor rommet, før motoren skal på plass igjen. Dreia litt svinhjul har jeg også fått gjort i dag. :D

nwg5tfamp0388lw10bte.jpg

2xunin0py9tm5pjz26er.jpg

mhb1escq3xcn1b828jdi.jpg

io9jpzcnl559k8zyg4fo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selge front fangeren jeg, om jeg får en grei pris. Med lykter og alt som hører til. Men hva for jeg for den?? Hva koster de nye feks? Hva koster en ny sånn Reager?? Jeg har fått mye av de sponsa av BS Bildeler. :D

har sett att den originale ligger til rundt 3500. hvordan svart farge er det på den. hva med og si 2500 for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selge front fangeren jeg, om jeg får en grei pris. Med lykter og alt som hører til. Men hva for jeg for den?? Hva koster de nye feks? Hva koster en ny sånn Reager?? Jeg har fått mye av de sponsa av BS Bildeler. :D

har sett att den originale ligger til rundt 3500. hvordan svart farge er det på den. hva med og si 2500 for den

Den er nå pusset ned, kappet bort der man skrur inn grøfte lys og skal ble en "drifte"fanger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, Edgeperformance custom svinghjul hubben gjorde susen :) hehe...

Blir bra dette yngve. Leverte motoren min til maskinering istad :twisted:

Ja den var super grom, tusen takk for lånet. For hjelpe meg å bygge om til sånn over grom clutch du har, når høsten kommer igjen. :D Om du ser noen sånne på E-bay billig så si i fra.

Så morsomt at den snart skal plages i benken da, tror du ikke kommer til å bli skuffa. Med 2 kg trykk og E85, tipper jeg på du kommer rundt 970-1030 hk. For vente å se om jeg får noenlunde rett, he he. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, gutta med biler sier jeg bare :twisted:

Var å så på edge sin bil.. Ganske råe saker, gjennomført og fint!

"Enkelte drikker bort pengene, jeg bruker de på bil"

Husker du den Edge? :twisted:

Azeton: Ligger noe i det :lol: Neida, er ikke avholds, men bilbygg handler kun om prioriteringer.

Yngve: Ja vi får lage deg et ordentlig clutch oppsett hvis du skal ha noe mere pulver på sikt. Holder til 1350-1400Nm :twisted: Har flere på hånda til en hver tid, så bare og hyle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngve: Ja vi får lage deg et ordentlig clutch oppsett hvis du skal ha noe mere pulver på sikt. Holder til 1350-1400Nm :twisted: Har flere på hånda til en hver tid, så bare og hyle ut.

Ja, kan egentlig bare handle en sånn Tilton du snakket om som du har. Greit kansje og ha delene på stell om det masse svinghulet tar kvelden fort. :D Jonas som kjører den den ene hvite M3 fra Sverige, kjører jo greit på bane med den han. Han har org svinghjul. Så for bare prøve det jeg har først :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...