Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat lest igjennom hele tråden. konge prosjekt!! men dette må jo koste MYE penger... men det handler vel mye om prioriteringer? hehe. Hadde vel egentlig holdt meg til en orginal m3 jeg da.. hehe. Gleder meg til flere updates og ikke minst å se den i aksjon...

Lykke til videre med prosjektet. Fortsett med updates :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat lest igjennom hele tråden. konge prosjekt!! men dette må jo koste MYE penger... men det handler vel mye om prioriteringer? hehe. Hadde vel egentlig holdt meg til en orginal m3 jeg da.. hehe. Gleder meg til flere updates og ikke minst å se den i aksjon...

Lykke til videre med prosjektet. Fortsett med updates :D:D

Takker :D , dyrt å dyrt, alt som er gøy koster litt. Org M3 går ikke bra nok for meg, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kule bilder Jonas og alle tipsa jeg har fått av deg. Jeg holder koken jeg vet du. Smug titta en del på deg og bilen på Mantorp. Da satt det seg noen "griller" i hodet mitt. Nå er de tankene i full gang, det er meget gøy. Har virkelig troen på at 08 sesongen blir kjempe gøy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kule bilder Jonas og alle tipsa jeg har fått av deg. Jeg holder koken jeg vet du. Smug titta en del på deg og bilen på Mantorp. Da satt det seg noen "griller" i hodet mitt. Nå er de tankene i full gang, det er meget gøy. Har virkelig troen på at 08 sesongen blir kjempe gøy. :D

Ikke noe pes, blir kult å ligge bredt ved siden av deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdate. Montert ferdig el vifta og resten av fronten. Fjærna alt som kunne stå i veien for luft til radiator og olje kjøler. Ble mange kg bort i dag også. :D Prøve montert org fanger og CSL Regaern. Må lage meg noen fester til dem. Skal jo ikke ha den tunge bjelken som er der org. Pusset ferdig org fangrene ble også gjort i kveld

r9fruatthw3fh5627jac.jpg

6x5tguwh1dl9u7wcuc26.jpg

scj6jp4r61ivion6potq.jpg

ru7ts8edxnpryb0dqe9f.jpg

5u6oh80ilj9mbj508s61.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du på Sommertreff i år? Du var der med nissan'n var du ikke? Eller jeg som husker helt feil nå kanskje?

Ja det er planen det, for håpe Morten og co skal ha sånn trailer i år også. Da har jeg plass der, om ikke så for jeg se om jeg orker å kjøre så langt. Var der i fjord jo, og da ble Nissan sendt på trailer og jeg tok fly. Det passet meg utmerket. :D Tror det er ca 110-120 mil fra meg en vei til Mo, det er meget langt å kjøre. For se det ann til våren og hva lomme boka sier. :D Det er jo det beste banen og treffet er konge bra. Mye kule folk der oppe også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faen.. kom på sommertreff, sånn at vi får se no annet enn japser der i år.. (og kanskje smiske oss til å sitte på en tur) hehehehe

Skal gjøre alt for å ta turen ja. Sitte på er ikke noe gøy det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...