plugg69 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hehe.. kjører på banen selv og da, men er liksom ikke no futt med 210hk når dem andre har 500-600.. .hehe. vært kult å kjent draget i den derre=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 hehe.. kjører på banen selv og da, men er liksom ikke no futt med 210hk når dem andre har 500-600.. .hehe. vært kult å kjent draget i den derre=) He he, da må du trimmer mere. For se om det blir noen runder da vet du. Største problemet for meg der oppe er dekk, så ta med deg noen 17" eller 18" brukte dekk, så lover jeg deg at du får sitte på til dekka er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 er ikke mer å hente i 320dn.. men prøver å selge for å handle e36 m3.. dekk skulle ikke være noe prob skulle man tro.. er alltids noen som har brukte dekk liggende å slenge.. blir bra med muligheter for kjøring på acr i sommer.. er flere treff.. bra man bor bare 12 mil sør for banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Ufattelig hvor fort det går her! Dette blir garantert et GROMT prosjekt som skal bli kos å se på banene i sommer forhåpentligvis! Lykke til videre og PØS på med mere bilder og info.. Kanonkjekt å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Noe småtteri er gjort i dag også: Tatt å tettet disse dumme hulla på luka, tatt ut rutene i dørene, fått fyra motoren og surra med noe el ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 det ble så stille her, hva skjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Bare noe pussing av fangere, driver å borrer hull til buret og noe småtteri blir gjort om dagen. Skal på lakk til uka, så blir nok litt stille her en stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Fant ut at jeg må ha Flossmann carbon tak med scoop nå. Så i dag har jeg borret ferdig plater og div til buret, skåret ut ruter og beggynt å borre ut alle punt sveisene i taket. Så da blir det å lakke bilen uten tak til uka håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Lurer på sånn taue krok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Fett med carbontak! De slepe-krokene er ganske kule ja. festes rett i rammevangen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 blei jo en hel del lesing det her, må si det er folk som har både tid, arbeidsplass og midler her i landet. jeg satser på at du kommer på sommertreffet i år så skal jeg snike litt på prosjektet ditt! hadde jo gjort seg med en skikkelig bil blandt alle supra/skyline/sx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hah!.. det såg jeg nå... flatskjerm med håndball-kamp på Er det lakkboks i bakgrunnen på det ene bilde? Er dette hjemme hos deg elle på jobb? Nice plass og skru på da, ifølge bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Ser ut som du har flusst med penger iallefall.. Det stopper jo ALDRI. Knall bra prosjekt iallefall! Hadde vært glad om jeg bare hadde hatt råd til M3'n jeg Er det garagen din hjemme? Varmeapparat, Flatskjerm, go kart etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 hah!.. det såg jeg nå... flatskjerm med håndball-kamp på Er det lakkboks i bakgrunnen på det ene bilde? Er dette hjemme hos deg elle på jobb? Nice plass og skru på da, ifølge bilder Må jo ha flat skjerm i garasjen vel. ?? Garasjen er en kompis sin. Han holder på å restaurere hus, så da er jeg heldig og får låne litt plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvordan går det med lakkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå