Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. kjører på banen selv og da, men er liksom ikke no futt med 210hk når dem andre har 500-600.. .hehe. vært kult å kjent draget i den derre=)

He he, da må du trimmer mere. For se om det blir noen runder da vet du. :D Største problemet for meg der oppe er dekk, så ta med deg noen 17" eller 18" brukte dekk, så lover jeg deg at du får sitte på til dekka er ferdige. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mer å hente i 320dn.. men prøver å selge for å handle e36 m3.. dekk skulle ikke være noe prob skulle man tro.. er alltids noen som har brukte dekk liggende å slenge.. :P

blir bra med muligheter for kjøring på acr i sommer.. er flere treff.. bra man bor bare 12 mil sør for banen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg må ha Flossmann carbon tak med scoop nå. Så i dag har jeg borret ferdig plater og div til buret, skåret ut ruter og beggynt å borre ut alle punt sveisene i taket. :D Så da blir det å lakke bilen uten tak til uka håper jeg.

xt2390yyemhhrtettkti.jpg

k52xqw6eny9ofgnd338h.jpg

j0ja5sy7w2vzfu5vax8l.jpg

30k8mkqdd3y8xncvzago.jpg

dkel38p8zc8icgku3r40.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei jo en hel del lesing det her, må si det er folk som har både tid, arbeidsplass og midler her i landet. ;) jeg satser på at du kommer på sommertreffet i år så skal jeg snike litt på prosjektet ditt! :D

hadde jo gjort seg med en skikkelig bil blandt alle supra/skyline/sx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah!.. det såg jeg nå... flatskjerm med håndball-kamp på :)

Er det lakkboks i bakgrunnen på det ene bilde?

Er dette hjemme hos deg elle på jobb? Nice plass og skru på da, ifølge bilder :D

Må jo ha flat skjerm i garasjen vel. ?? :D Garasjen er en kompis sin. Han holder på å restaurere hus, så da er jeg heldig og får låne litt plass. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...