NeonMuffler Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 hadde hatt carbon lister på dashen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 hadde hatt carbon lister på dashen jeg da Som alle andre ? Lyst til å prøve å finne på noe nytt. Carbon er tøft, men ikke for mye. Da må det lakkes, er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Enig der ylindgren, men den grønnfargen var tøff på 90 tallet, ikke nå Digger prosjektet ditt, hater fargevalget hehe.. Sorry, men jeg tror uansett du prøver å sjokkere litt så jeg regner meg du tåler den Du skulle heller gått for en mer ekslusiv farge, enn noe som ser ut som en signal grønn sprayboks til 69kr fra biltema hehe Man trenger ikke være alldeles utskudd, for å skille seg ut litt *dukke for svingslag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Enig der ylindgren, men den grønnfargen var tøff på 90 tallet, ikke nå Digger prosjektet ditt, hater fargevalget hehe.. Sorry, men jeg tror uansett du prøver å sjokkere litt så jeg regner meg du tåler den Du skulle heller gått for en mer ekslusiv farge, enn noe som ser ut som en signal grønn sprayboks til 69kr fra biltema hehe Man trenger ikke være alldeles utskudd, for å skille seg ut litt *dukke for svingslag* He he, matalic og eksklusive farger er så vanskelig å reparere. Så er dette en konkuransje/ bane bil. Ser ikke mye eksklusive farge valg å se sånne biler i europa. Med reklame og alt på plass, tror jeg dere kommer til å få en liten aha opplevelse. Men blir nok ny farge til vintern på det grønne. Så da for vi se hva det blir. Prøve å få spons av Hause of color kansje, he he. Fint at vi ikke alle tør å prøve noen nytt. Takker for innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Har du tenkt noe på hva som blir bruks området til denne bilen?Er vel stort sett drifting som ligger nærmest vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Bruks ommrådet på denne bilen skal vel ver "skrense tralle", som de står i overskrifta på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei yngve..ser kjempe bra ut dette.. får løst til å bytte ut den slitne volvoen min i en M3 når jeg ser dette... ang dekk så kan jeg kansje hjelpe deg med det hvist du kommer til ACR... God Volven din kan du ikke kvitte deg med. Er ikke alle som har en sånn da, he he. Det hadde vært supert det. Håper det blir tur oppover, ser sånn ut. Hehe, nei kan vel ikke det.. må jo han den nå som jeg klarer å rive den løs på våt asfalt.. kunne trengt et kjøre kurs..!! du får bare si fra når du vet m du kommer eller ikke.. fikser dekk lett jeg.. må vel ha noen sett selv også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har du tenkt noe på hva som blir bruks området til denne bilen?Er vel stort sett drifting som ligger nærmest vil jeg tro. Denne skjerra brukes til drifting og bane kjøring på skrå. På de treffa de ikke er så glad i sånne på skrå, skal jeg sette på gate slicks eller rene slicks og prøve å kjøre spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei yngve..ser kjempe bra ut dette.. får løst til å bytte ut den slitne volvoen min i en M3 når jeg ser dette... ang dekk så kan jeg kansje hjelpe deg med det hvist du kommer til ACR... God Volven din kan du ikke kvitte deg med. Er ikke alle som har en sånn da, he he. Det hadde vært supert det. Håper det blir tur oppover, ser sånn ut. Hehe, nei kan vel ikke det.. må jo han den nå som jeg klarer å rive den løs på våt asfalt.. kunne trengt et kjøre kurs..!! du får bare si fra når du vet m du kommer eller ikke.. fikser dekk lett jeg.. må vel ha noen sett selv også.. Supert at du kan fikse noen dekk der oppe. Ja du må ha med deg mange dekk selv også. Kan sitte på noen runder med meg, så sitter jeg på med deg, så kan vi kalle det kurs. Så kan vi diskutere hva det ble over noen kalde på kvelden. Men at dekka blir borte, kan jeg garantere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 dette gleder jeg meg til å se i action! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei yngve..ser kjempe bra ut dette.. får løst til å bytte ut den slitne volvoen min i en M3 når jeg ser dette... ang dekk så kan jeg kansje hjelpe deg med det hvist du kommer til ACR... God Volven din kan du ikke kvitte deg med. Er ikke alle som har en sånn da, he he. Det hadde vært supert det. Håper det blir tur oppover, ser sånn ut. Hehe, nei kan vel ikke det.. må jo han den nå som jeg klarer å rive den løs på våt asfalt.. kunne trengt et kjøre kurs..!! du får bare si fra når du vet m du kommer eller ikke.. fikser dekk lett jeg.. må vel ha noen sett selv også.. Supert at du kan fikse noen dekk der oppe. Ja du må ha med deg mange dekk selv også. Kan sitte på noen runder med meg, så sitter jeg på med deg, så kan vi kalle det kurs. Så kan vi diskutere hva det ble over noen kalde på kvelden. Men at dekka blir borte, kan jeg garantere. ja skal vel klare det.. må jo gjøre noe for og få deg nordover.. regne med jeg skal klare å spinne ut noen dekk.. vi får tas oss noen turer ja.. mangler servo på min da, så den er ikke enkel og sladde med. leter etter el servo pumpe, men finner ikke noe fornuftig.. vi må ta noen kalde ja.. fått farge på bilen?? trur den blir sprek i grønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 El servo pumpe mener jeg er bra å bruke fra Opel corsa eller noe Peaugot greier. Se på hoggern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 El servo pumpe mener jeg er bra å bruke fra Opel corsa eller noe Peaugot greier. Se på hoggern. Opel corsa b skal vist være gull og bruke.. får sjekke litt rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Konge prosjekt! Kan jeg spørre hvor du kjøpte csl-fangerne fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Konge prosjekt!Kan jeg spørre hvor du kjøpte csl-fangerne fra? De CSL fangrene har jeg fått sponset av BS bildeler. Så selges der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå