Storkaren Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Fargen ble bedre enn jeg hadde trodd, flott kombinasjon på en bil til banebruk! Trekker nok mer oppmerksomhet enn andre farger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Dette ble jo DIGG! Sorte blinklys eller sort film på lyktene må du ha Smoked LED baklys hadde også gjordt susen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Du skulle hatt slik grønnfarge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg tror det kunne blitt bra om du hadde brukt de guleracing lyktene foran! Noen som er flinke og kan photoshoppe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg bare lurer på noen ting, hvem brukte du til å frakte bilen din hvor ble den fraktet fra hvor mye kostet det hvor lang tid tok det og så er det bare å gratulere, sykt fet bil. hadde ALDRI valgt den fargen på min egen bil, men SYKT kult at andre gjør det så det ikke bare er sort og sølv..... gratulere!! Brukte Shomacker, fra Callefornia, mener det kostet 1700$ + 2700,- her hjemme. To ca 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Dette ble jo DIGG!Sorte blinklys eller sort film på lyktene må du ha Smoked LED baklys hadde også gjordt susen tror jeg! Mulig det blir sort film eller sotings lakk. Led baklykter gidder jeg ikke å koste på denne bilen. Har kjøpt alfor mye unødig ting til nå. Kjører ikke noe bedere med all den carbonen og tullet. Men sånn er det å bygge bil, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Sinnsykt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Så har vi fått gjort litt på den dumme bilen i dag også. Tatt ned bak stillinga for å vaske og bytte en del foringer og stag. En kompis har gjort en kjempe jobb, med å lage panser låser. Noe deler har jeg også fått i hus i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Dæven. Fargen ble jo 100 ganger fetere enn jeg hadde trodd! Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 hvor lenge sto bilen i usa ifra du kjøpte den til selskapet henta den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg er litt mer interessert i de girkasse og motorfestene dine. Er det noe du har kjøpt,og i så fall fra hvor,eller er det noe du,eller noen du kjenner har laget? Hvis de er kjøpt,så er jeg interessert i nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 hvor lenge sto bilen i usa ifra du kjøpte den til selskapet henta den? Sto 5 uker å vente på plass på båten, så tok båten 14 dager lenger en de sa når det dro. Sånn er det fra Usa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg er litt mer interessert i de girkasse og motorfestene dine.Er det noe du har kjøpt,og i så fall fra hvor,eller er det noe du,eller noen du kjenner har laget? Hvis de er kjøpt,så er jeg interessert i nettside. Mener det var her jeg kjøpte dem. http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TDR9980001 Har vel noe her også. http://www.uucmotorwerks.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Dette ble jo DIGG!Sorte blinklys eller sort film på lyktene må du ha Smoked LED baklys hadde også gjordt susen tror jeg! Mulig det blir sort film eller sotings lakk. Led baklykter gidder jeg ikke å koste på denne bilen. Har kjøpt alfor mye unødig ting til nå. Kjører ikke noe bedere med all den carbonen og tullet. Men sånn er det å bygge bil, he he. hehe. Monterte nettopp LED baklykter på min nå... Litt over 1000kr fra koed. Var ikke 100% passform, men vel verdt pengene Bedre enn å kjøpe originale til 10k iallefall Hva har du gjordt med ECU coveret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Dette ble jo DIGG!Sorte blinklys eller sort film på lyktene må du ha Smoked LED baklys hadde også gjordt susen tror jeg! Mulig det blir sort film eller sotings lakk. Led baklykter gidder jeg ikke å koste på denne bilen. Har kjøpt alfor mye unødig ting til nå. Kjører ikke noe bedere med all den carbonen og tullet. Men sånn er det å bygge bil, he he. hehe. Monterte nettopp LED baklykter på min nå... Litt over 1000kr fra koed. Var ikke 100% passform, men vel verdt pengene Bedre enn å kjøpe originale til 10k iallefall Hva har du gjordt med ECU coveret? Hm, kan du sende bilder av de luktene her? Og link til dem oss Koed også? Det har jeg flocket det også, samme som dasjbordet og div. Ble det ikke kult?? Liten detalj, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå