M3 Yngve Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Dagens upptate: Pella bak stillinga i atomer, fjærna alt til brekke og bremsesjold. Vekt å spare vet dere, Fikk også satt inn nye alu foringer i diffen. Så har detalj petimeteren, laget ferdig panser hulla og laget alu deksel til Autometerne i dasjen. Ble meget bra syns jeg. Han er mye mere tålmodig en meg, så da blir ting meget bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Tøft med slike detaljer ja! Hvis du ser på tråden om bilen min så finner du bildene jeg har tatt. Skal vaske bilen på fredag og håper på å få tatt bedre bilder da... Sorry, tok feil. De hadde visst ikke LED til M3 på koed. Men har hørt at disse fra Modbargains.com skal ha bedre passform også. Anbefaler også Predator Chromium Angel Eyes fra Modbargains. Har kjøpt mine der... LED baklys: http://www.modbargains.com/product.aspx ... hts_E46_PR Angel Eyes: http://www.modbargains.com/product.aspx ... 6-light025 De har også film: http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=Lamin094 og blinklys: http://www.modbargains.com/product.aspx ... 6_coupe_PR Tok bare 5 virkedager med frakt til meg. Og kostet 30dollar i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Mulig jeg kjøper sånn gul film. Eller så lakker jeg blink lysa sorte. Er jo en bane bil. Takker for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 stiligt varmeapparat på det nederste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 jævli fett prosjekt... må nok kontakte deg en gang jeg er i sandefjord... skal vel være der store deler av sommeren og er vel en sjans for at jeg ser bilen da;D fargen ble jævli nice(var egentlig litt skeptisk) STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 hehe. Monterte nettopp LED baklykter på min nå...Litt over 1000kr fra koed. Var ikke 100% passform, men vel verdt pengene Bedre enn å kjøpe originale til 10k iallefall Nåh...de er vel ikke såå dyre...koster 4500,- fra GS med BMWCCN rabatt til E46 Coupe. Jeg kjøpte uoriginale lykter en gang....Depo....og det skjer aldri igjen. Makan til dårlig passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hm, er ikke M3 bak lykter like, som vanlig E46 coupe bak lykter da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Nydelig bil! Trur ikke eg har sett noe lignende Skal bli gøy å se deg på banen i år, lei av alle desse japsebilene! Blir fint å høre litt god sekserlyd fra bmw Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Nydelig bil! Trur ikke eg har sett noe lignende Skal bli gøy å se deg på banen i år, lei av alle desse japsebilene! Blir fint å høre litt god sekserlyd fra bmw Lykke til! Takker Prøver liksom å lage noe litt annerledes med denne bilen. Men skal ikke kødde med japsebiler, vet det kommer flere med gromme motor S15 og 2 S14 med V8, Skyline med BMW M50 motor med turbo. Så nivået og bilene blir strekt i år. Men de skal få god konkuransje håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 tøff bil blir moro å se at noen bruker BMW til drift og ikke bare 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Hvordan er det med bremser da? Skal du kjøre originale bremser, eller har du en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hvordan er det med bremser da? Skal du kjøre originale bremser, eller har du en plan? Bremse, hva er det?? Tenger ikke så gode bremser på drifting, bremser ikke så hardt opp. Så blir org bremser i år, så for jeg se hva lomme boka tilatter til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Hm, er ikke M3 bak lykter like, som vanlig E46 coupe bak lykter da??? Joda Vi (KOED) har disse til 1289 DKK + moms. Varenummer: www9608 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 dette blir bra.. men skyline med bmw motor?? den var ny.. hehe.. trudde dem henta ut nok kraft fra japseblokka.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 hehe. Monterte nettopp LED baklykter på min nå...Litt over 1000kr fra koed. Var ikke 100% passform, men vel verdt pengene Bedre enn å kjøpe originale til 10k iallefall Nåh...de er vel ikke såå dyre...koster 4500,- fra GS med BMWCCN rabatt til E46 Coupe. Jeg kjøpte uoriginale lykter en gang....Depo....og det skjer aldri igjen. Makan til dårlig passform. Hørte noen snakket om 6000kr + 4000kr for noe som måtte gjøres med bilen, men sorry hvis jeg tar feil De fra koed er merket "eagle eyes" tror jeg, og har ikke topp passform nei. Men de fra Modbargains.com skal visstnok ha veldig bra passform. Hm, er ikke M3 bak lykter like, som vanlig E46 coupe bak lykter da??? Vet bare at på Modbargains stod det oppført som "M3 Coupe" og "Non-M3 Coupe". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå