Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Trond.

Jo da, det husker jeg. Har du den E30 enda?? Får du gjort noe mere med den?? Har også trua på M3 som sladde vogn. Er bare en ting å gjøre nå, det er å være i garasjen mye og vente på våren.

Denne er ikke feil.

q1s3lsxxgq05l2l9kd9c.jpg

Har e30'n enda, men har ikke skjedd så mye med den til nå nei. Må sette i gang nå skal den bli klar til våren. Satser på at jeg rekker det :)

Grym den e46 der, har du tenkt å bredde den? Standar m3 er jo ikke akkurat kjip den heller. Hvor mye krefter gir kompressorsettet ditt a?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige tilbake meldinger. :D He he, prisen deler jeg ikke her på netten nei :D:D Ja alt som jeg tar ut skal selges. Skal selge hele intr komplett tror jeg. Men mulig det er solgt til en kar som skal gjøre noe jobb for meg, det vet jeg til uka. Legger ellers ut alt annet som skal selges på salgs tråden. Skal bare valse org skjermene ca 1 cm til. Så da får jeg dekka godt på innsiden bak. Ble lei av alt den plasten som sprutet på Nissan jeg hadde. :D Hadde det mye gøy med den bilen ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått prosjekt du holder på med her ja!! :twisted:

Den csl bakluka er så sinnsykt rå, neste gang eg har litt penger skal eg kjøpe meg en slik, koster jo ikke allverdens heller faktisk..Hvor mye hester regner du med å få i motoren? Kun kompressor eller skal det gjøres noe med innmaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere liker det jeg holder med på :D. Nå skal jeg lakke den luka jeg da, he he :D Men tøff er den. Alle har jo sånn carbon look nå. Skal prøve å gå litt mot strømmen med denne bilen. Men fint med innspill og syns pungter. :D Det kompressor kitte står at skal gi 525 hk i USA. Så håper på 450 på hjula, men er skeptisk på at det blir så mye. :evil: Ja beholde org innmat, så for vi se hvor lenge den holder. :?

Fikk gjort litt nå på ettermiddagen også. Prøve montert buret, det passet meget bra. Så må jeg ha ned dasjbordet i morgen, for å fjerne mye air bag ting og alt el til annlegget ++. Det er mye kg å spare på det. :D

l18hh9d85z0acq0knwrp.jpg

vk20mz4mn6ojhw75fn95.jpg

g0zt6v9ppu75d80h529x.jpg

5ah52w86gv1bdyhfbp18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Wiechers ja, får vel sånn til E30 også tror jeg. Passet meget bra. Hadde jeg hatt tid så hadde det blitt ordentlig bur, sånn WRC look. For ta det til vinteren tror jeg. Om det blir ander regler. Men sånn det er nå, så blir dette fult lovlig etter bilsport boka.

Fant et godt bilde fra i fjor, ikke BMW men mye røyk da :D

9mendtu9of0rdproaaqx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...