knut_olestad Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 så slem du er he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 H'en som er i senter på fremfelgen, må vekk! *pirkepirke* H`en ??? Er BMW merke det der. Ser bare sånn ut på bilder at det er en H. Her er bilde av felgen: hehe, okei!.. nei greit, du slapp unna denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 I dag har Thommas Johansson laget noen gromme adapter plater til lufte kanalene i dasj bordet. Det nye varme apperate, ble meget bra. Nå er dasjbordet skrudd fast og lys og alt er koblet i Autometerne. Fått letta front fangeren i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har fått satt på fronten igjen, prøve montert fanger og div. Satt sammen det meste av dasjbordet og de fleste bryterne. Motoren har stått å godt, for jeg byttet olje og filter. Har tappet olje av girkasse og diffen også. He he, skal si det er mange lamper som lyser i klokkene, alle tror jeg. Håper jeg kan få bort dem oss ESS, når jeg får den nye softweren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Skal nok få varm luft i kupeen der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Skal nok få varm luft i kupeen der ja! Er ikke i kupeen jeg skal ha varmen, bare opp på ruten. Er inne i dasjbordet, fra motoren det siste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Lurer på om jeg skal handle disse felgene i 9.5X18" med et 35 foran og et 20 bak. Er så vanskelig å få på 225 dekk over 9.5" bred felg. Er mest å finne av 225/40-18" også Ønsker også å ha felgen bak litt inni skjermen. Da slipper man det meste av dekk rester bortover siden, når dekket ikke ønsker å leke mer. Kan bygge på litt spacer bak om jeg finner ut at den skal lenger ut også. http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp09.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hei... Jeg kjøpte Zito Zeus Black 8,5 x 18" med 235/40-18 dekk hos dekklageret i trondheim, ( www.dekklageret.no ) til den nette prisn 10.000,- Blir sikkert ikke mye dyrere med 9,5 x 18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Helt ærlig.. Sort senter på på den bilen ble litt anonymt syns JEG da.. Ser ut som du kjører med stålfelger:( Er det ikke i ferd med å bli litt "ut" å? Kan ikke folk photoshoppe kawagrønne senter med sort kant på de felgene? Evt kawagrønn ring rundt felgene? Evt kan du kjøre stor ring ytterst, og en liten ring innerst, med kawagrønt.. Også sort senter.. ALT bare slik at det blir litt mer "fres".. Med så skrikende farge, og eller sgjennomført bil syns jeg ikke det er riktig å være så anonym på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Grønt med blank kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Eventuelt ja.. Ellers har du jo det danske selskapet Starpaint eller noe slikt, som har lakk på foile.. Sto om det i max power for ett års tid siden.. Kan du jo ha alt mulig rart på de... http://shop.starpaint.dk/product_info.php?cPath=38&products_id=335 http://shop.starpaint.dk/index.php?cPath=38_65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Det der er jo genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Ja.. Lakken ligger på en folie.. Man spruter grunning og primer på området man vil "lakke".. Deretter legger man folien i lunkent varmbad, sparyer på noe middel somfjerner folien.. Da ligger lakken som ett tynt lag å flyter i vannet.. Så er det bare å dyppe.. Vannet presser lakken inn der den skal... I teorien skulle man også kunne lakke felger osv med stort kar.. Lakken kan fåes i ruller på opptil 1 m bredde.. Men først og fremst.. speil, spoilerlister osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Yngve? Rask photoshop her.. Fins ikke tvil i midt hue om hvilken stil du bør kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Helt enig med Teddysen. Blir noe som denne E46`en, noe som er meget fint på svarte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå