Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

H'en som er i senter på fremfelgen, må vekk! :P

*pirkepirke* :D

H`en ??? Er BMW merke det der. :D Ser bare sånn ut på bilder at det er en H. :D

Her er bilde av felgen:

ijpznsnrh5mvl5tj4upd.jpg

:oops: hehe, okei!.. nei greit, du slapp unna denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Thommas Johansson laget noen gromme adapter plater til lufte kanalene i dasj bordet. Det nye varme apperate, ble meget bra. Nå er dasjbordet skrudd fast og lys og alt er koblet i Autometerne. Fått letta front fangeren i dag også.

yd3dl7wwrqbqmvotbypf.jpg

ntr1wuw5hve1x51fju8c.jpg

5izsofpyia1b2myzio5q.jpg

1va2x89crteepzwm2het.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått satt på fronten igjen, prøve montert fanger og div. Satt sammen det meste av dasjbordet og de fleste bryterne. Motoren har stått å godt, for jeg byttet olje og filter. Har tappet olje av girkasse og diffen også. He he, skal si det er mange lamper som lyser i klokkene, alle tror jeg. Håper jeg kan få bort dem oss ESS, når jeg får den nye softweren.

cc3tsmc8gny4rusbm397.jpg

d75xup5ely6d0otfj8wg.jpg

hbl425wrqcdwgs23z839.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal handle disse felgene i 9.5X18" med et 35 foran og et 20 bak. Er så vanskelig å få på 225 dekk over 9.5" bred felg. Er mest å finne av 225/40-18" også :D Ønsker også å ha felgen bak litt inni skjermen. Da slipper man det meste av dekk rester bortover siden, når dekket ikke ønsker å leke mer. 8) Kan bygge på litt spacer bak om jeg finner ut at den skal lenger ut også.

http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp09.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig.. Sort senter på på den bilen ble litt anonymt syns JEG da..

Ser ut som du kjører med stålfelger:(

Er det ikke i ferd med å bli litt "ut" å? Kan ikke folk photoshoppe kawagrønne senter med sort kant på de felgene? Evt kawagrønn ring rundt felgene?

Evt kan du kjøre stor ring ytterst, og en liten ring innerst, med kawagrønt.. Også sort senter.. ALT bare slik at det blir litt mer "fres".. Med så skrikende farge, og eller sgjennomført bil syns jeg ikke det er riktig å være så anonym på felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Lakken ligger på en folie.. Man spruter grunning og primer på området man vil "lakke".. Deretter legger man folien i lunkent varmbad, sparyer på noe middel somfjerner folien.. Da ligger lakken som ett tynt lag å flyter i vannet.. Så er det bare å dyppe.. Vannet presser lakken inn der den skal... I teorien skulle man også kunne lakke felger osv med stort kar.. Lakken kan fåes i ruller på opptil 1 m bredde..

Men først og fremst.. speil, spoilerlister osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...