M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Ligger ann til en fin 2. plass på gatebil Ja ser lovende ut, og meget overasket. Men kjempe gøy er det å få litt pr for alle disse timene vi har hatt i garasjen. Så da blir det kake på fredag i garasjen om 2 plassen holder. Da er det bare å se hva bil og føre får til i år. Kjenner det kribler godt i høyre beinet om dagen.
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 hmmm... legg ut en annonse på bimmers "stem på meg på gatebil" hvis 1/10 stemmer på disse dagene framover, vinner du jo garantert kan jo ikke tape for en auda hehe
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 hmmm... legg ut en annonse på bimmers "stem på meg på gatebil" hvis 1/10 stemmer på disse dagene framover, vinner du jo garantert kan jo ikke tape for en auda hehe Syns virkelig Kai fortjener å vinne, er over grom den rør Audien.
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 dæven blir strøken;) når kommer taket? Takker Fikk en jævla besjed i dag, taket skulle vært her nå, så har fyren vært syk og har ikke fått laget det til meg. Kunne få det i april. Sendte mail på når i april. Men Tarjei har et SCL tak som jeg kan kjøpe. Holder på med en deal med han nå. Får ikke scoop da, men får blank carbon da. Har store problemer med å få luftet bremsene. Men skal låne en sånn ny type lufter i morgen, så for vi håpe det blir bremser. Montert eksosen i kveld, men glemte kamera.
vetu03 Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Uff, må ikke glemme kamera vettu:P Jeg som hadde gledet meg sånn til å se ossen eksosen ble.. hehe! Dumt det med taket, tror bilen hadde blitt tøff med scoop faktisk... Stå på Snart Sommer.
fendross Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 hehe. .sånne beskjeder sucks når mann vil ha ting ferdig, men blir nok gromt med blankt carbon tak også stå på videre, den blir utrolig tøff kan ikke beskrives med ord hvor mye jeg misunner deg den bilen,hehe.. drømme prosjekt!
turboxs Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Den bilen til kai er jo ikke en audi heller da. det er en rørrammebil med audi frontrute tak blokk og topp
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Den bilen til kai er jo ikke en audi heller da. det er en rørrammebil med audi frontrute tak blokk og topp Ja ja. men den kommer jo til å se ut som en S1 Audi da. Men over glad om jeg får en 2 eller 3 plass jeg.
ellingz1 Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 sinnsykt feit bmw, liker fargen monterte samme coilovers som du har på min bmw i dag, å satan hvor stiv den ble er de no bra? D2 settan???
Rune B. Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 D2 er sikkert ikke det hotteste du får på markedet, men til sitt bruk tror jeg det er et rimelig og bra alternativt. Som su sier er det ekstremt stivt Helt brutal den bilen din Yngve! Kult at du mest sannsynlig drar i land 2. plassen da Husk kamerate neste gang! Flott at du er så flink til å oppdatere oss. Håper å se bilen den 5.mars.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 D2 er sikkert ikke det hotteste du får på markedet, men til sitt bruk tror jeg det er et rimelig og bra alternativt. Som su sier er det ekstremt stivt Helt brutal den bilen din Yngve! Kult at du mest sannsynlig drar i land 2. plassen da Husk kamerate neste gang! Flott at du er så flink til å oppdatere oss. Håper å se bilen den 5.mars. Takker og bukker, morsomt at det er så mange som liker det vi får til. D2 har jeg ikke prøvd før selv, men er nok helt greit til drifting og bane kjøring. Men man får også sikkert der som så mye annet, det man betaler for. Nå det gjelder 5 april, så tror jeg løsningen blir gammel front rute med en lien sprekk, alu tak plate og litt lim på bak ruta. Er så kjøre kåt, at jeg må ut å kjøre.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Får ikke satt den eksosen helt rett, pga bak skaden resten av eksosen har fått. For se om jeg gidder å kappe, sveise og rette det opp en gang. Kjører ikke noe bedere med de helt rette. Tror jeg kommer under 100 db på 4500 rpm. Skal teste sener i dag. Ble "helt grei" lyd.
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 det ble jo helt rått!! lag filmklipp og legg det ut på youtube og sett inn link! dette må jo høres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå