knut_olestad Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Absolutt en bil jeg kunne tenkt meg å profilere, synd den er så langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 RÅTT PROSJEKT!!!!! takket være deg så vet jeg hva jeg har tenkte til å gjøre med min M3 Jeg har staret med å kjøpe inn et Bremse kit fra Brembo, siden man må jo også tenkte på å stoppe galskapen hehe Jeg lurte om du selger det orginale M3 rattet? Siden jeg driver med et annet BMW prosjekt. Stå på, du har fått min stemme Takker for stemme og at du liker "leke bilen" min. Kan godt gi meg det bremse kittet, he he. Har dessverre solgt rattet. Hmm, jaja Bremse kittet fikk en god pris for, si fra hvis du vil ha Brembo kit kan se å skaffe deg en fin pris M3 kompis Har du noen andre deler fra M3 til salgs så er jeg interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 gleder meg til dagens update jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 RÅTT PROSJEKT!!!!! takket være deg så vet jeg hva jeg har tenkte til å gjøre med min M3 Jeg har staret med å kjøpe inn et Bremse kit fra Brembo, siden man må jo også tenkte på å stoppe galskapen hehe Jeg lurte om du selger det orginale M3 rattet? Siden jeg driver med et annet BMW prosjekt. Stå på, du har fått min stemme Takker for stemme og at du liker "leke bilen" min. Kan godt gi meg det bremse kittet, he he. Har dessverre solgt rattet. Hmm, jaja Bremse kittet fikk en god pris for, si fra hvis du vil ha Brembo kit kan se å skaffe deg en fin pris M3 kompis Har du noen andre deler fra M3 til salgs så er jeg interisert Brembo er super gromt det, men mulig jeg har noe spons på gang med noe annet. Men tar kontakt om jeg skal ha. Hva med de gamle org skivene dine, skal du selge dem til innbruds pris, til meg ?? Ønsker meg noen med huller i. Skal selge org sort skinn bak sete, sort tak trekk, sort teppe, hele tak luke kasetten med glass luke, sol skjermer, alle sikerthets beltene med deksler og div. Har også alt til ACen og sikkert en del småtteri til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Fått montert det meste av kittet i dag, så skal de bremse og justere i morgen. Da de CRF 550 kitta er så nye, skal de holde på i benken i hele morgen. Skal hente den igjen på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Ser utrolig tøft ut. Bilen har blitt helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 på torsdag bør du ha videokamerae klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Oida.. 550-kit allerede nå? Trodde de bare skulle gjøre noe småjusteringer og chippe den jeg. Tidligere i tråden fikk jeg inntrykk av at du skulle vente en stund med turbo/kompressorplaner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Den E46 M3 kunne eg godt tenkt meg å kjørt, å ikkje minst eigt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 RÅTT PROSJEKT!!!!! takket være deg så vet jeg hva jeg har tenkte til å gjøre med min M3 Jeg har staret med å kjøpe inn et Bremse kit fra Brembo, siden man må jo også tenkte på å stoppe galskapen hehe Jeg lurte om du selger det orginale M3 rattet? Siden jeg driver med et annet BMW prosjekt. Stå på, du har fått min stemme Takker for stemme og at du liker "leke bilen" min. Kan godt gi meg det bremse kittet, he he. Har dessverre solgt rattet. Hmm, jaja Bremse kittet fikk en god pris for, si fra hvis du vil ha Brembo kit kan se å skaffe deg en fin pris M3 kompis Har du noen andre deler fra M3 til salgs så er jeg interisert Brembo er super gromt det, men mulig jeg har noe spons på gang med noe annet. Men tar kontakt om jeg skal ha. Hva med de gamle org skivene dine, skal du selge dem til innbruds pris, til meg ?? Ønsker meg noen med huller i. Skal selge org sort skinn bak sete, sort tak trekk, sort teppe, hele tak luke kasetten med glass luke, sol skjermer, alle sikerthets beltene med deksler og div. Har også alt til ACen og sikkert en del småtteri til. Hmm. hva med m3 interiøret, setene foran og bak? til et e46 prosjekt jeg drivre med. Har tenkt til å sette et m3 instrumentpanel på en vanlig e46, tror du det går? har du noe erfaringer, trenger litt hjelp de gamle skivene hadde jeg tenkt til å bruke de på det andre prosjeket, men hvem vet kanskje jeg slår til med en brembo sett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Alex88. Har solgt fremstolene, men har det meste av intr inni bilen igjen her. Skal beholde alt av dasjbord og org M3 klokker. Har ikke noe peil på om det går ann å sette inn M3 klokker i E46. Sikkert en del forskjell på temp følere og div som du ikke har i en e46. Men sikkert også en del som virker. Send meg PM på hva jeg MÅ betale for et sett med Brembo da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Oida.. 550-kit allerede nå? Trodde de bare skulle gjøre noe småjusteringer og chippe den jeg. Tidligere i tråden fikk jeg inntrykk av at du skulle vente en stund med turbo/kompressorplaner.. Ja planen var jo og kun ta ut intr, sette inn bur og noen harde foringer. Nå noen mnd etter ser du hva det har blitt. Fikk en så grom avtale med ESS tuning, at jeg måtte bare slå til. Det tror jeg jeg aldrig kommer til å angre. Syns vel alle E46 M3 burde ha over lading jeg da. Hadde jo 385 rwd hk i Nissan i fjor, så kan vel ikke gå ned i Hk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Oida.. 550-kit allerede nå? Trodde de bare skulle gjøre noe småjusteringer og chippe den jeg. Tidligere i tråden fikk jeg inntrykk av at du skulle vente en stund med turbo/kompressorplaner.. Ja planen var jo og kun ta ut intr, sette inn bur og noen harde foringer. Nå noen mnd etter ser du hva det har blitt. Fikk en så grom avtale med ESS tuning, at jeg måtte bare slå til. Det tror jeg jeg aldrig kommer til å angre. Syns vel alle E46 M3 burde ha over lading jeg da. Hadde jo 385 rwd hk i Nissan i fjor, så kan vel ikke gå ned i Hk?? Hva regner du med du har på bakhjula med ESS kompressor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Mener det skal bli 460-490 rwd. Er jo rwd som gjelder, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Mener det skal bli 460-490 rwd. Er jo rwd som gjelder, Blir meget bra dette Skal du kjøre med original innmat + org topp-pakning på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå