M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 husk å lakke den lykte dekselet grønt å da, gjør stor detalje som om det ikke er så mye. Skal pelle av lykter og ellers alt som er på den org fangeren. Så den bøyer seg litt når jeg kjører " rally" på utsiden av banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Sykt gromt prosjekt! Er selv ikke fan av å "kødde med" orginal M-biler MEN denne blir et unntak Ser ut som om du har fete planer og god erfaring med dette, så stå på!! Blir gøy å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Da har jeg fått gjort litt i dag også, kjempe greit med noe fri fra jobb om dagen. Fått tatt av front og bak fanger, alle lister, lys og div. Fjærna air baggene i dørene. Mange kg som jeg ble av med i dag også gitt. Skal fjærne acen, men der er det mye som må gjøres riktig. Får litt eskpert hjelp en av dagene. Fant ut de USA katene blir en jævla jobb å fjærne, men de SKAL bort. Har aldrig skrudd på en bil som er så bra sammen satt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Artig å følge med på denne tråden. Spesielt å se "bilen min" bli plukket fra hverandre... Har tro på at dette blir veldig bra. Du virker veldig målrettet og flittig. Er jo mange "prosjekter" som har hatt like mye fremgang som dette har etter noen dager, over flere år... Lykke til videre og pøs på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 det må være gøy å skru av deler på den bilen der hva???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 detta blir dritgromt. kjører du d2 coilovers fra autofx? har det på min e30 men har ikke fått testa dem enda da bilen ikke er ferdig. har du no erfaring med dem? virker veldig stivt og solide suns jeg. mvh thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 det må være gøy å skru av deler på den bilen der hva???? Ja det er meget intr å ikke minst lære rikt, så mye bra løsninger på ting. BMW kan lage biler, det er ikke jeg i tvil om nå. Så går alle skruer og div lett av når bilen er så ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 detta blir dritgromt. kjører du d2 coilovers fra autofx? har det på min e30 men har ikke fått testa dem enda da bilen ikke er ferdig. har du no erfaring med dem? virker veldig stivt og solide suns jeg.mvh thorbjørn Ja skal kjøre D2 med ekstra stive bak fjører. Blir nok stivt nok skal du se. Skal ikke ha den helt over stiv bak, greit med litt gyng i bilen også, stivere foran enn bak på drifting. Har bare hørt andre er fornøyd med dem. Så fikk jeg en knall bra sponsor pris av Autofx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 oki. da blir nok morro. stå på. pøs på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 shit denne har jeg godt glipp av! bra bilvalg, tydelig at drifting er på vei fram i norge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 I dag har det ikke blitt gjort mye. Har hatt et kjøre oppdrag til Drøbak i dag. Kjørte denne gromme Mustangen ditt. Lyden i den motoren på bare headders er noe for videre kommende. Var ikke helt rette dekka for snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Fått gjort noe småtteri da. Tatt av hele acen og div, ble en del kg vekk i dag også I LIKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 den mustangen med noe annet modis hadde vært noe i drifting serien hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Tja, eller den motoren i M3. 69 Mustang fast back er ikke feil uannsett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Meget gromt at M3 har olje kjøler til servo olja og en lang kjøle slange på servo pumpa org. Tror ikke mange biler har det. Blir bare bedre å bedre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå