StrexX Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 pene tall ute tvil! godt å få den i hus igjen vil jeg tro.. få skrudd litt igjen selvom den går for å være så å si ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Gratulerer med fine tall Yngve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 venter vel på fint vær og tørr asfalt du nå hvor skal bilen testes? Vet ikke helt, men håper på 5 april på Rudskogen om alt går som smurt, frem til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Grattis med fine tall!!!! blir vel nesten så du klare å henge på volvoen min nå..;) kommer du deg nordover til ACR???? Tusen takk, Den Volvoen er nok ikke så lett å klå seg på nei. Ser ut som det ikke blir noe tur nordover i år, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 venter vel på fint vær og tørr asfalt du nå hvor skal bilen testes? Vet ikke helt, men håper på 5 april på Rudskogen om alt går som smurt, frem til da. åja for håpe du klarer det da, blir vertfall moro og se bilen på bane til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Perverst Yngve. Godt og se du har en fin "Touch" for detaljer du også. Nesten for ille og bruke opp denne grom bilen på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 sinnsykt!! Missunder deg å ha 323hk mer på bakhjulene enn hva jeg har i motoren.. heheh! Blir stilig å se denne i action! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Grattis med fine tall!!!! blir vel nesten så du klare å henge på volvoen min nå..;) kommer du deg nordover til ACR???? Tusen takk, Den Volvoen er nok ikke så lett å klå seg på nei. Ser ut som det ikke blir noe tur nordover i år, dessverre. hehe. ja fløtter på seg den..;) Synd det da.. får se om det blir tur til rudskogen på meg. har en paln om det foreløbig... Fått testet bilen på veien? eller er det snø enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Grattis med fine tall!!!! blir vel nesten så du klare å henge på volvoen min nå..;) kommer du deg nordover til ACR???? Tusen takk, Den Volvoen er nok ikke så lett å klå seg på nei. Ser ut som det ikke blir noe tur nordover i år, dessverre. hehe. ja fløtter på seg den..;) Synd det da.. får se om det blir tur til rudskogen på meg. har en paln om det foreløbig... Fått testet bilen på veien? eller er det snø enda? Ikke fått testet den enda, har en del små ting som må gjøres med den først. Håper en god kompis for tid i helgen til å justere opp hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Nå er alle sveise pungtene jeg borret opp, sveiset igjen på taket. Thomas har vært kreativ i ettermiddag også og laget et deksel over radiatoren. Fikk nye glass fra Koed i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Perverst Yngve. Godt og se du har en fin "Touch" for detaljer du også. Nesten for ille og bruke opp denne grom bilen på banen Takker Er Thomas som står for det meste av detaljene her, kjekt med god hjelp. Hadde jo ikke helt planer om at den skulle bli "utstillingsbil". Skal prøve å holde meg noe mere på banen, med denne bilen. Prøve at den er noe mer hel en Nissan var i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Tror du faen ikke kassa mi raste igår. kjørte på vått føre i 4 giret, lada 0.6 bare. mulig den ene kassa jeg hadde liggende ikke var M3 med Tds kasse. Får håpe M3 kassa jeg har liggende vil holde noe mere. Men godt gikk det iallefall på 2kg Det skal jo være sånn "fingern i været" 850\900hk og 1050\1100nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Tror du faen ikke kassa mi raste igår. kjørte på vått føre i 4 giret, lada 0.6 bare. mulig den ene kassa jeg hadde liggende ikke var M3 med Tds kasse. Får håpe M3 kassa jeg har liggende vil holde noe mere. Men godt gikk det iallefall på 2kg Det skal jo være sånn "fingern i været" 850\900hk og 1050\1100nm Jøss, skal da tåle mere de M3 kassene. Sikkert tds kassa du har rasa. Men all den NM du har, så kommer nok de M3 kassene til å gi seg også. S For du bare bytte nå da. Hva men 6 trins? Er ikke den enda sterkere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Helt konge! Håper jeg får tid til å ta meg en tur på ett treff og sett bilen til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Tror du faen ikke kassa mi raste igår. kjørte på vått føre i 4 giret, lada 0.6 bare. mulig den ene kassa jeg hadde liggende ikke var M3 med Tds kasse. Får håpe M3 kassa jeg har liggende vil holde noe mere. Men godt gikk det iallefall på 2kg Det skal jo være sånn "fingern i været" 850\900hk og 1050\1100nm Jøss, skal da tåle mere de M3 kassene. Sikkert tds kassa du har rasa. Men all den NM du har, så kommer nok de M3 kassene til å gi seg også. S For du bare bytte nå da. Hva men 6 trins? Er ikke den enda sterkere?? 6 trinns`n er visst enda svakere, men jeg vurderer litt en tremec dogbox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå