M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nå har jeg holdt på med bremsene snart i 3 uker. Får ikke til brekket, har byttet ALT og det blir ikke bedere. Så nå står det 318 bremsekraft forsterker på M3. I dag har vi mekka det middletige taket, virkelig bilcross stuk på det. Skal få rutene på plass senere i kveld. Har justert opp bilen sånn jeg skal ha den. Er ikke så tøff, men orker ikke kjøre i stykker alt på føste tur utenfor banen. Så litt offroad stuk må det dessverre bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Den bilen der kunne du heisa enda 10cm og den hadde fortsatt vært så jævlig rå enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Salan den va FIIIINEEE!!! BMW E46 M3 = The Ultimate Drifting Machine!!! (I ditt tilfelle ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Da er kvelds skiftet unna gjort, rutene på plass. Med racing tape, ser ikke bra ut, men funker til litt prøve kjøring. Mange "barne-sykdommer", som skal lukes vekk. Synd at carbon taket ikk er laget enda, kommer før mai håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Første hurtigløsingen hittil i prosjektet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Første hurtigløsingen hittil i prosjektet hvertfall Ja, må til noen ganger det. Skal bruke bilen jeg, ikke stå i garasjen å støve ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Sykt rått. Blir så bra dette. Kan jeg spørre om hvor du lakkerte? Og ca. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Sykt rått. Blir så bra dette. Kan jeg spørre om hvor du lakkerte? Og ca. pris? Bil-Rep i Larvik som har lakket den. Har vel fått en god pris og spons på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Blir bare så utrolig nice den her... Hehe, syntes ikke det var så veldig offroad stuk på den. Det der kan man leve med, ser fortsatt veldig stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Tidenes prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 He he, i dag har jeg prøvd bilen, hatt 4 hjuls kontroll og vært på Dekorima, Thomas har vært konge til å lage reklame. Meget fornøyd med resultatet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Den ble jo rett og slett bare skikkelig verst med reklamen på! Mye tøffere nå enn uten. Får også litt "Nascar-feeling" av nummeret i siderutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Absolutt en helrå bil! Men syns kanskje felgene blir litt anonyme, men det må gjerne bli slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 hmmmm.... flotte vinterfelger men, hvorfor har ikke bakfelgene den fine grønne linja? ble jo forøvrig helværst med litt klister(trim)(nei da ) på blir artig å se til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Virkelig misunnelig! Ble utrolig tøff med reklame også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå