Haug Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Et bilde jeg fant på bilforumet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 nydeli:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Rudskogen igjen til lørdag? Hva skjer der da? Fikk få fine bilder av deg, må nesten få kommet meg ut igjen og tatt noen nye! Er trim-4 eldere som har noe kjøring. Blir en del spor kjøring. Men skulle få lov til å sladde litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 får montere en G-kraft måler og se hva du klarer Så er det jo en god måte og teste dempere på, presse bilen til det ytterste rett før den slepper med baken. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Et bilde jeg fant på bilforumet: Klarer ikke å la være å tenke på hvor mye tøffere den bilen ville blitt med krom-nyrer ! Bra bilde forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Et lite filmklipp fra første runden på lørdag: Hadde dessverre ikke no videokamera for hånden, så ble ikke så god bildekvalitet, men lydgjengivelsen er ganske lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Et bilde jeg fant på bilforumet: Klarer ikke å la være å tenke på hvor mye tøffere den bilen ville blitt med krom-nyrer ! Bra bilde forresten! Ikke noe crom, men kansje sølv hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 har 2 stk sava 235 40 18 toms dekk med 5 6 mm igjen du kan få kjøre opp vist jeg får sitte på deg på acr? tenkte å selge de men va gjøt man ikke for noen runder på banen i en m3, vill tru litt forskjell på den å min 320 d:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Et bilde jeg fant på bilforumet: Klarer ikke å la være å tenke på hvor mye tøffere den bilen ville blitt med krom-nyrer ! Bra bilde forresten! Ikke noe crom, men kansje sølv hadde vært fint. God idè!! Hele BMW-identiteten blir litt borte i alt det svarte sånn det er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Heftig bilde . Er effekten og kjøreegenskapene som du hadde håpet på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 har 2 stk sava 235 40 18 toms dekk med 5 6 mm igjen du kan få kjøre opp vist jeg får sitte på deg på acr? tenkte å selge de men va gjøt man ikke for noen runder på banen i en m3, vill tru litt forskjell på den å min 320 d:) He he, ta dem med du, så brenner vi de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Heftig bilde . Er effekten og kjøreegenskapene som du hadde håpet på forhånd? Ja er som forventet. Sitter en del bedere en Nissan jeg hadde, noe jeg håpet på Var meget rusten på å kjøre nå, kjente jeg. Prøvde først noen halv slitte 18" dekk, da ble det en del snurringer. Fikk på noen litt mere glatte 17", da ble det litt mere flyt på kjøringa. Så var clutchen ikke som den skulle, må chimse opp clutch plata. Effekten er over hodet ikke noe å klage på nei. Slura fint 4 gir i svinger og hadde 200 km før innbremsing på langsiden. Så må bare få en del timer bak rattet på denne bilen, så blir det nok kjempe gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Lyden er iallefall altfor kvass! Du trenger den gromme og høye sex`er lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Lyden er iallefall altfor kvass!Du trenger den gromme og høye sex`er lyden! Skal montere en lyd demper på vær av røra under bilen. Håper der vil hjelpe. For blir litt spe med org bak botta, den er også så innmari tung. Syns også det er for kvass lyd, bråker også for mye inni bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Gromt :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå