Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rudskogen igjen til lørdag? Hva skjer der da? Fikk få fine bilder av deg, må nesten få kommet meg ut igjen og tatt noen nye!

Er trim-4 eldere som har noe kjøring. Blir en del spor kjøring. Men skulle få lov til å sladde litt også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde jeg fant på bilforumet:

yo53rhcisaxq6vdqb1ng.jpg

Klarer ikke å la være å tenke på hvor mye tøffere den bilen ville blitt med krom-nyrer ! 8)

Bra bilde forresten!

Ikke noe crom, men kansje sølv hadde vært fint. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde jeg fant på bilforumet:

yo53rhcisaxq6vdqb1ng.jpg

Klarer ikke å la være å tenke på hvor mye tøffere den bilen ville blitt med krom-nyrer ! 8)

Bra bilde forresten!

Ikke noe crom, men kansje sølv hadde vært fint. :D

God idè!!

Hele BMW-identiteten blir litt borte i alt det svarte sånn det er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 stk sava 235 40 18 toms dekk med 5 6 mm igjen du kan få kjøre opp vist jeg får sitte på deg på acr? tenkte å selge de men va gjøt man ikke for noen runder på banen i en m3, vill tru litt forskjell på den å min 320 d:)

He he, ta dem med du, så brenner vi de opp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yo53rhcisaxq6vdqb1ng.jpg

Heftig bilde 8) .

Er effekten og kjøreegenskapene som du hadde håpet på forhånd?

Ja er som forventet. Sitter en del bedere en Nissan jeg hadde, noe jeg håpet på :D Var meget rusten på å kjøre nå, kjente jeg. Prøvde først noen halv slitte 18" dekk, da ble det en del snurringer. Fikk på noen litt mere glatte 17", da ble det litt mere flyt på kjøringa. Så var clutchen ikke som den skulle, må chimse opp clutch plata. Effekten er over hodet ikke noe å klage på nei. Slura fint 4 gir i svinger og hadde 200 km før innbremsing på langsiden. :D Så må bare få en del timer bak rattet på denne bilen, så blir det nok kjempe gøy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er iallefall altfor kvass!

Du trenger den gromme og høye sex`er lyden!

Skal montere en lyd demper på vær av røra under bilen. Håper der vil hjelpe. For blir litt spe med org bak botta, den er også så innmari tung. Syns også det er for kvass lyd, bråker også for mye inni bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...