Steffen_82 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Da har jeg bestemt meg for å ta den kjempe lange turen til Mo i rana og Sommertreffet på ACR 13-15 juni. Det er et konge treff. Beste jeg var på i fjord. D va fan mæ på tide du bestemte dæ!!! Litt nordnorsk er lov.. få opp flere bilder av den grønne fare.. prøve oss på noe twin drifting på acr, kan dytte deg rundt banen med volvoen. Skal jeg bare begynne og få tak i dekk til deg nå? hvilken dimensjoner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Da har jeg bestemt meg for å ta den kjempe lange turen til Mo i rana og Sommertreffet på ACR 13-15 juni. Det er et konge treff. Beste jeg var på i fjord. D va fan mæ på tide du bestemte dæ!!! Litt nordnorsk er lov.. få opp flere bilder av den grønne fare.. prøve oss på noe twin drifting på acr, kan dytte deg rundt banen med volvoen. Skal jeg bare begynne og få tak i dekk til deg nå? hvilken dimensjoner?? Den Volvoen skal faen meg for slite å henge på, ha ha. Ja trenger dekk jeg vet du. Fra 224-255/40-50X17" og 225-255/30-45X18" Det er konge at du gidder å ordne dekk . Skal vi twinne så mye den gamle Volven orker. Kjøp deg røyk maske, he he. For du bestille samme været som i fjord også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Her er jeg ute på "dekk slang" i regne været i går. Ble lite fangst, bare noen usle 225/45X17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 har 2 stk sava 235 40 18 toms dekk med 5 6 mm igjen du kan få kjøre opp vist jeg får sitte på deg på acr? tenkte å selge de men va gjøt man ikke for noen runder på banen i en m3, vill tru litt forskjell på den å min 320 d:) He he, ta dem med du, så brenner vi de opp. Jepp, da legger jeg de til side til acr, så finner jeg deg der gleder meg som en onge no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Hvordan gjør du det med omlegging på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Da har jeg bestemt meg for å ta den kjempe lange turen til Mo i rana og Sommertreffet på ACR 13-15 juni. Det er et konge treff. Beste jeg var på i fjord. D va fan mæ på tide du bestemte dæ!!! Litt nordnorsk er lov.. få opp flere bilder av den grønne fare.. prøve oss på noe twin drifting på acr, kan dytte deg rundt banen med volvoen. Skal jeg bare begynne og få tak i dekk til deg nå? hvilken dimensjoner?? Den Volvoen skal faen meg for slite å henge på, ha ha. Ja trenger dekk jeg vet du. Fra 224-255/40-50X17" og 225-255/30-45X18" Det er konge at du gidder å ordne dekk . Skal vi twinne så mye den gamle Volven orker. Kjøp deg røyk maske, he he. For du bestille samme været som i fjord også. Du det regener jeg med, skal litt til å kjøre fra en M3. er vel godt skyv i den.. greit, da skal jeg begynne og samle.. må bare huske og samle til meg selv også.. ja hvist jeg får til og kjøre sidelengs så skal vi vel klare det, skulle hatt meg en lærlingeplass først;) har røykdykker utstyr ombord. kan ta det med meg..;) Været har jeg pakket med meg fra india, så d kommer til og bli varmt.. skal se om jeg klarer og skaffe deg litt super billig omlegging av dekk også, hvist du ikkje allerede har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Også funnet på bilforumet Gleder meg til å se denne live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hvordan gjør du det med omlegging på banen? På ACR er det flere dekk sjapper som selger og legger om dekk. Det er det på alle Gatebil treff også. På Powerdrift i år, kommer det nok sikkert til å være dekk omlegger også. Når det er andre treff, så har jeg nok felger for en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hehe.. satt og så igjennom bilder fra acr i fjor=) kom over dette bildet av deg i kjent stil^^heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 hehe.. satt og så igjennom bilder fra acr i fjor=) kom over dette bildet av deg i kjent stil^^heheh He he, for håpe BMW er noe helere en Nissan ble ja. Må jo sattse litt over evne for å bli bedere. For håpe jeg mestrer M3en, så jeg holder meg mere på banen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hehe.. ja det hadde vært greit det:P hadde vært kult å sittet på noen runder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 hehe.. ja det hadde vært greit det:P hadde vært kult å sittet på noen runder=) Det med å sitte på, kan jeg ikke love. Kan komme å hilse på og spørre, så ser vi. Har nesten full bil alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 jepp.. får se om jeg ikke tar meg turen... kjører en del på banen selv og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Takker. 473+15% driv verkstap på M3 blir da= 544 hk i motoren. Er jo 550 kitt jeg har kjøpt. Er meget fornøyd med sisse talla ja. Hvis ingen andre har kommentert det før meg. Du må dele på 0,85 ikke gange med 1,15 for å få effekte i motoren. Det er dermed 556 HK i motoren. Hvor mye kostet kittet? Hvorfor er det ikke skrukompressor? Trodde ESS hadde gått over til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå