Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi må få hilst på Slagen en dag! Eller til natta, hvis du jobber da? 8) .

Hei du, jobber natta ja. Prøvde du å få tak i meg i går kveld, der borte??

Jeg er stort sett å treffe på kanal 4 på våki eller så er jeg luke vakt på tårn om dagen. Så er en del rundt i verkstedet også. Så du så jeg kjørte bilen i går?? Må¨jo prøve den litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute å prøve kjører litt nå om dagen, clutchen er blitt grei nok etter at jeg spacen ut 1 mm. Men må nok ha et hel masse sving hjul ettervært. Skal ha den på vekta litt senere i dag. Håper jeg har fått av noen kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du så jeg kjørte bilen i går?? Må¨jo prøve den litt. :D

Go morgen ja... :lol: .

Jeg hadde ikke tid til å finne deg i natt, men spurte Ø. Værnes om han hadde sett deg.

Og gjett om jeg så bilen din igår ja! Ikke vanskelig å se den, og det er skjelden det er så spennende biler der borte. La også merke til noen fine "lakrisstriper" i bunn av Essoveien :twisted: .

Vi får prøve igjen i natt, jeg er Koordinator på Visbreaker. Han lille hyperaktive "neg'ern" med grønn hjelm. Ofte også eneste Esso ans. på bakhjulet med tråsykkel... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du så jeg kjørte bilen i går?? Må¨jo prøve den litt. :D

Go morgen ja... :lol: .

Jeg hadde ikke tid til å finne deg i natt, men spurte Ø. Værnes om han hadde sett deg.

Og gjett om jeg så bilen din igår ja! Ikke vanskelig å se den, og det er skjelden det er så spennende biler der borte. La også merke til noen fine "lakrisstriper" i bunn av Essoveien :twisted: .

Vi får prøve igjen i natt, jeg er Koordinator på Visbreaker. Han lille hyperaktive "neg'ern" med grønn hjelm. Ofte også eneste Esso ans. på bakhjulet med tråsykkel... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt opp en tank bansin, uten noen form for problemer. Ikke noe har løsnett eller noe. Ja ja, måtte space ut cluthen i igjen da. :D Men er meget fornøyd, med at ingen ting har løsnett enda. :D Hadde bilen en tur på søpple fyllinga i går for å veie den. Sto 1380 kg på vekta. Da hadde jeg ca 20 liter bensin. Er det jeg hadde håpet på ca. Veier jo 1570 kg seier de fra BMW. Så ca 200 kg har jeg fått den ned. Da med org eksosen på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker etter en eller flere sponsorer, som kan få dørene med reklame. Kansje den beste reklame plassen det. :D Trenger kr til driv stoff, da det meste er på plass. Om dette kan være av intr for deg/ dere, så ta gjerne kontakt på PM eller tlf: 90141919. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må jeg ut med for å få navnet mitt på døra en måneds tid? :)

He he, det spørs hvor stort det skal være, og er vel ikke noe kult å ha navnet ditt der vel`?? Men jeg selger alt jeg. Komme med bud. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et spleiselag for "Bimmers.no"?

Hvis Gunnar tillater det, så kan du jo lage en konto som folk setter inn 50kr på, å la f.eks 20-30% av pengene gå til Bimmers?

Bare et innfall som slo meg hehe..

Tror endel av brukerne her inne setter såpass pris på at du deler av erfaringene osv osv, at det kunne kanskje fungert :)

Jeg gir gladelig 50kr i god bilbygger ånd til en så aktiv bruker/drifter som deg, imot god reklame for denne nettsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, det hørtes ut som et bra forslag.

Men;

1-Hvorfor skal da pengene gå til ylindgren, og ikke noen som faktisk TRENGER det?

2-Det kommer aldri til å bli noe av:)

Det ihvertfall mitt synspunkt, noe jeg ikke gidder å diskutere..

Dine synspunkt nevt ovenfor, som du selv ikke gidder å diskutere, er strengt tatt totalt uintressante :)

Få her inne kan skilte med like bra underholdning og reklame faktor som denne mannen / bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...