Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Greit, det hørtes ut som et bra forslag.

Men;

1-Hvorfor skal da pengene gå til ylindgren, og ikke noen som faktisk TRENGER det?

2-Det kommer aldri til å bli noe av:)

Det ihvertfall mitt synspunkt, noe jeg ikke gidder å diskutere..

Dine synspunkt nevt ovenfor, som du selv ikke gidder å diskutere, er strengt tatt totalt uintressante :)

Få her inne kan skilte med like bra underholdning og reklame faktor som denne mannen / bilen..

If you say so mister :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser du skal på sommertreffet i juni, satan gleder meg til å se denne! håper jeg kanskje får sitte på noen runder;) så kan du kaanskje vist du er snill sitte på min usle 325:P

Ja skal prøve å komme meg oppover. Helt for jævlig langt, men for ta det som en tur. Noe sitte på tur kan jeg ikke love bort, for så mange som liksom må få noen runder. Men for komme å hilse på og spørre, så for du enten full bil eller ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;).. lurer på om du traff på min far i dag, han kjører en grønn A3. Han fortalte at han hadde snakket med en som hadde en kawagrønn M3 og da kom jeg på denne prosjekt tråden, så tenkte kanskje det kunne være deg han snakket med ?

Hei du, det var meg vet du. Var konge rå den bilen hans. :D Måtte jo bare ha et bilde av den bilen. Så kan jeg komme å si at Audi har hermet etter meg, he he. Får stå på så du får bilen din ferdig.

Meget lik farge. :D

smylyaozd3spd63gno1o.jpg

71eg25c1gws5veq6p3bj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...