Spiritus Sancti Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Greit, det hørtes ut som et bra forslag.Men; 1-Hvorfor skal da pengene gå til ylindgren, og ikke noen som faktisk TRENGER det? 2-Det kommer aldri til å bli noe av:) Det ihvertfall mitt synspunkt, noe jeg ikke gidder å diskutere.. Dine synspunkt nevt ovenfor, som du selv ikke gidder å diskutere, er strengt tatt totalt uintressante Få her inne kan skilte med like bra underholdning og reklame faktor som denne mannen / bilen.. If you say so mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Hvorfor mener du at det ikke blir noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Ikke sånn ment, men jeg tror bare ikke det blir noe av.. Fordi det har vært mange slike forslag tidligere, som ikke har blitt noe av.. Men, det finner vi fort ut av, jeg spytter gjerne i en 50 lapp jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Morsom ide, men tror ikke det blir noe særlig i potten for noen av oss. Det jeg helst er ute etter er noen som kan få hele dørene og jeg en liten haug med penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Nok en gang rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 ser du skal på sommertreffet i juni, satan gleder meg til å se denne! håper jeg kanskje får sitte på noen runder;) så kan du kaanskje vist du er snill sitte på min usle 325:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 ser du skal på sommertreffet i juni, satan gleder meg til å se denne! håper jeg kanskje får sitte på noen runder;) så kan du kaanskje vist du er snill sitte på min usle 325:P Ja skal prøve å komme meg oppover. Helt for jævlig langt, men for ta det som en tur. Noe sitte på tur kan jeg ikke love bort, for så mange som liksom må få noen runder. Men for komme å hilse på og spørre, så for du enten full bil eller ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 hehe, blir sinnsykt rått å se denne på ekte. gleder meg så sykt til sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Hei .. lurer på om du traff på min far i dag, han kjører en grønn A3. Han fortalte at han hadde snakket med en som hadde en kawagrønn M3 og da kom jeg på denne prosjekt tråden, så tenkte kanskje det kunne være deg han snakket med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Hei .. lurer på om du traff på min far i dag, han kjører en grønn A3. Han fortalte at han hadde snakket med en som hadde en kawagrønn M3 og da kom jeg på denne prosjekt tråden, så tenkte kanskje det kunne være deg han snakket med ? Hei du, det var meg vet du. Var konge rå den bilen hans. Måtte jo bare ha et bilde av den bilen. Så kan jeg komme å si at Audi har hermet etter meg, he he. Får stå på så du får bilen din ferdig. Meget lik farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Hehe kult Kommer på nye ideer å gjøre med bilen hele tiden og da tar ting tid . Men håper på å bli ferdig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Satt å spilte et bilspill på Facebook, og fikk laga denne bimmer`n!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Ikke værst! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Satt å spilte et bilspill på Facebook, og fikk laga denne bimmer`n!! He he, den var meget riktig å ha på pc spill ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå