Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du er påmeldt på drag natt til 1. i Skien?

Blir kult å se bilen din igjen, var morro å se den kjøre på råner'n treffet. :) Er et par fans av bilen din her i skien..

Ja, skal opp å burne litt. Syns virkelig dette er et kjempe tilltak som blir gjort av de gutta der borte. Gøy er det også at så mange gromme biler fra hele østlandet kommer. Mye juging og blå røyk blir det nok, for bare håpet regnet holder seg vekk den kvelden/ natten. :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt fri fra jobb, så gjort en del småtteri med bilen. Fått bort alle lampene som lyste i dasjbordet, funnet ut at gjernen til det ene exenon lyset er godt :evil: Byttet til 285 bak dekk, så vi er klare til onsdags natt. 8) For nok litt feste med så breie dekk. :D Lakka nyrene sølv også.

g39llt729i2pprddsew7.jpg

z5z9h0cdv4iaps0lmrqz.jpg

jex3xtq6djqmgriuoikp.jpg

ami8fn2eumx6p79bopxw.jpg

xeojs97boa1jhskl6iq3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er påmeldt på drag natt til 1. i Skien?

Blir kult å se bilen din igjen, var morro å se den kjøre på råner'n treffet. :) Er et par fans av bilen din her i skien..

Ja, skal opp å burne litt. Syns virkelig dette er et kjempe tilltak som blir gjort av de gutta der borte. Gøy er det også at så mange gromme biler fra hele østlandet kommer. Mye juging og blå røyk blir det nok, for bare håpet regnet holder seg vekk den kvelden/ natten. :D8)

Anders snakka om at han skulle ned han og.. kansje jeg må henge meg på for se denne i aksjon :)

Snakka litt om å kjøre hver våres yamaha r1 nedover.. trur det kan bli farlig.. vi får se. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv ble litt rart - de skulle vært chrome.. ;)

Skal ALDRIG noe crom på denne bil. :D Grønne hadde muligens vært fint, men siden jeg har sølv ic ig sølv i merkene, ser det greit ut. :D Takker for hyggelige tilbake meldinger.

Blir grønne striper på felgene ettervært. Har ikke hatt tid til det nå om dagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...