M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Her lyst på sånn bredding, men har verken tid eller penger tl det. Ikke så lurt til bane kjøring på skrå heller. Men så yber kul da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Den breddinga der syns jeg absolutt passer på en drifte-bil Skal det være så skal det være;) Den e46'n blir skamrå med den breddinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Får bli til neste år kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Se her ja! Artig at det er slike gromprosjekter her i Sandefjord Så deg i den 200sx`n i fjord, og har sett deg hos Aadne et par ganger. Stå på med kjempe-prosjekt! Blir spennende og følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 får en bitchin bil ass.. DETTE blir noe og følge med på gitt. å så fort alt går da! plutselig litt seinere på dagen er buret montert hehe Grattulerer med über fet kjerre!! gleder meg til updates allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 får en bitchin bil ass.. DETTE blir noe og følge med på gitt.å så fort alt går da! plutselig litt seinere på dagen er buret montert hehe Grattulerer med über fet kjerre!! gleder meg til updates allerede! Bare prøve montert, står bare inni bilen løst. Må ha noen plater og div, så det blir etter boka. Har dårlig tid vet du, våren kommer fort i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Skal eksosen modifiseres? Har du noen planer på den fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Skal eksosen modifiseres? Har du noen planer på den fronten? Blir nok Gruppe M titan eksos og strake rør under bilen. Håper det kommer under 100 db på 4000 rpm. Kompressoren tar mye lyd. Blir strenge på db målinger på konku og treff til sommern. Fronten skal jeg bare ha de CSL Reager fangrene og den org uten lykter, lufte kanaler og alt vekk inni. Mulig jeg skal ha leppe nederst på en av fangrene, som skal være "fin" fangeren liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Her sitter de fordømte USA kattene, sitter i gren røret Må ha ned hele og få kappa de vekk, for bort skal dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Meget grom denne også, fikk nesten lyst til å ha den sort. Men nei den blir grønn og sort ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 hvorfor bytter du ikke bare grenrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Jo kan jo bytte grenrøret ja, sikkert det letteste det. For snoke litt etter et euro grenrør, eller noe grommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 tviler på at du finner noe råere enn det originale euro grenrøret, de som vet, og jeg stoler jo på dem, sier det er det beste grenrøret du får på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Dette racing grenrøret fra Supersprint er nok ikke så mye dårlige en euro grenrøret Men det er nok ikke plagsomt billig 100% Stainless Racing exhaust system, Oversize 2x Ø 63,5 mm. 044001 Manifold - Step Design. (LHD) To be installed as a kit with 044002 or 044012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Skikkelig gromt prosjekt da! Skal bli gøy å se denne på bane Tja, eller den motoren i M3. 69 Mustang fast back er ikke feil uannsett da. Pirk pirk: Det er nokk ikke en 69. dette da den er nokk så anerledes. Er nokk 67. eller 68. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå