carlhaakon Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 synes det mangler noe jeg hvor er BMW merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Har ikke fått tak i merke som passer denne luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Har ikke fått tak i merke som passer denne luka. åja, skal vel ikke være store saken og fikse det vel? kunne jo blitt litt tøft vis du hadde fått tetta hullet og latt det være emblem friitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Utrolig kult å se bilen din live, for et stykke bmw! Hva skal du ha for å tvinge med deg meg et par runder på rudskogen til sommern!? Hehe.. Åssen fungerte ting ellers utpå der? Du sleit kanskje litt med feste? Ved siden av at du ikke har bygd denne som noe dragbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Faen, typisk at jeg ikke hadde med mobilen på jobb idag. Meget pent syn med våre biler ved siden av hverandre... . Og det ble helt topp med sølvfarga nyrer på den . Kommer du på pussetreff til Lørdag da Lindgren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Moro å se denne bilen i går ja Synd det kom litt regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Takk for besøket idag, Yngve ;P Feit bil! Nå vil jeg snart handle kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Faen, typisk at jeg ikke hadde med mobilen på jobb idag. Meget pent syn med våre biler ved siden av hverandre... .Og det ble helt topp med sølvfarga nyrer på den . Kommer du på pussetreff til Lørdag da Lindgren? Skal se om får låne de skiltene på lørdag, tror de var opptatt. men mulig jeg leier meg et sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Utrolig fin bil....glana litt på den på nattracet..... Har et par fine bilder jeg kan legge ut her Hvilken tid fikk du på den......selvon den tida ikke er verdt en dritt hehe.....var jo ikke litt feste utpå en gang.... Artig bremsestrekke hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 *gleder meg til å se den selv til sommeren * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Ikke akkurat fest til å kjøre drag der vel å merke, men så ut som det gikk greit unna . Rå bil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå