M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 ser vel ikke denne på bmwccn til helga vel? Nei gjør nok ikke det. Skal kjøre på lørdagen og rive ned girkassa på søndagen. Må ha alt klart til jeg drar til Mo i rana. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Rått. lest Igjennom hele Greia nå 65 sider med masse morro, Grattis med kongesladdebil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D He he, har byggd bilen for den skal brukes, men skal prøve å gi meg før dekket ryker helt. Fikk virkelig brukt mye 4 gir på søndagen. Så nå blir det ny 3 plata Tilton, brøve å få brekket til å virke som det skal, montere ny olje kjøler med vifte og vaske/ polere vekk alle dekk merkene. Blir en liten tur til Gardermoen og 2 runde i Powerdrift på lørdage. Så bærer det av sted til Mo i rana, Lista og Mantorp i juni. Skal ikke stå mye stille denna bilen. når er det på lista!? Det er 21 juni og 17 august, 3 og 5 runde i Powerdrift serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D He he, har byggd bilen for den skal brukes, men skal prøve å gi meg før dekket ryker helt. Fikk virkelig brukt mye 4 gir på søndagen. Så nå blir det ny 3 plata Tilton, brøve å få brekket til å virke som det skal, montere ny olje kjøler med vifte og vaske/ polere vekk alle dekk merkene. Blir en liten tur til Gardermoen og 2 runde i Powerdrift på lørdage. Så bærer det av sted til Mo i rana, Lista og Mantorp i juni. Skal ikke stå mye stille denna bilen. når er det på lista!? Det er 21 juni og 17 august, 3 og 5 runde i Powerdrift serien. aha... stilig, skal du på gatebil 16 august også da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg var ut å tok en del bilder den dagen. Nydelig kjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Skal på Gatebil i Krist ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Takker, må jo bruke dritten. Kult bilde Hesleskaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Da har jeg tatt av innsug, olje kjøler med slanger, og div så jeg får satt på den nye olje kjøleren med vifte. Ble litt varm på olja, når jeg straffa den litt lenge. Men nå håper jeg ca 100` på en varm og hard sommer dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 dette blir bare grommere og grommere!! eller blir du bedre og bedre kjent med bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 dette blir bare grommere og grommere!! eller blir du bedre og bedre kjent med bilen??? Driver å justere litt på demperne, camber og seff hjelper det når man får kjørt litt og blir vant til bilen. Når juni er omme og bilen går like knirke fritt, så blir det nok enda bedre kjøring. Må også prøve å få laga meg bedre styre tuslag, det tar jeg litt på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Takker, må jo bruke dritten. Kult bilde Hesleskaug Det vil bli tatt flere bilder Kjøpt meg et par nye linser. Så jeg kan sende deg noen bilder etter treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Takker, må jo bruke dritten. Kult bilde Hesleskaug Det vil bli tatt flere bilder Kjøpt meg et par nye linser. Så jeg kan sende deg noen bilder etter treff Det er supert Skal se om ikke det blir noen flere fine oppstell og mere røk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 I dag har olje kjøleren kommet på plass, fin fart i vifta. Tak scoopet kom også i dag, mulig det kommer på før lørdagen. Så har jeg vært oss skraphandler`n og fått dreia til svinghjulet, så den 3 plata Tilton clutchen passer. Kun å borre og lage gjenger igjen. Så er ikke mye igjen, før bilen er helt fiks ferdig. Da håper jeg resten av sommeren bare går til å bytte oljer, filter, dekk, fylle bensin, vaske og polere. Det hadde vært drømmen det. For leve i håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Ser du skal på sommertreffet med bil,, hvordan skal du gjør det med skilt på bil,, kjør du med prøveskilt? har forstått det sånn at man får bare ett prøveskilt på innport biler som ikke er momset inn i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Rå bil og bra kjøring! Så et klipp fra Våler, gode ting En tanke: Hva med å legge gjennomsiktig vinyl, eller bokplast rundt hjulbuene bak for å beskytte lakken? Fra driftestuk til photoshoot på 5,3 sek? Feks. noe sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå